حضور ۴۰۰ کاراته‌کا در مسابقات قهرمانی مازندران

رئیس هیئت کاراته پل‌سفید سوادکوه از حضور ۴۰۰ کاراته‌کا در مسابقات قهرمانی مازندران که به میزبانی پل‌سفید سوادکوه برگزار شد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز کیوان کیان‌فر شامگاه جمعه در حاشیه مسابقات قهرمانی کاراته سبک «وا‌دوکای» مازندران که در سالن شهیدان رضایی پل‌سفید سوادکوه برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه به حضور ۱۰ تیم در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ کاراته‌کا از شهر‌های قائم‌شهر، ساری، سیمرغ، آمل، رویان، سوادکوه‌شمالی، سوادکوه، نور، جویبار و بابل در مسابقات قهرمانی کاراته سبک «وا‌تو‌کای» مازندران حضور داشتند.

وی با بیان اینکه سطح این مسابقات بالا بود، افزود: چهره‌های جهانی، بین‌المللی و ملی کاراته مازندران در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیئت کاراته پل‌سفید سوادکوه به نتایج مسابقات کاراته مازندران در این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: تیم قائم‌شهر با ۳۰ طلا، ۲۵ نقره و ۱۸ برنز، ساری با ۱۸ طلا، ۱۰ نقره و هفت برنز و تیم پل‌سفید سوادکوه با ۱۵ طلا، هشت نقره و ۱۰ برنز به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

کیان‌فر از فعالیت ۲۵۰ کاراته‌کای سازمان‌یافته در پل‌سفید سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: پنج مربی شامل سه مربی زن و دو مربی مرد در تنها سالن رزمی پل‌سفید فعالیت می‌کنند.

وی از وجود استعداد‌های قوی رشته ورزشی کاراته در پل‌سفید سوادکوه خبر داد و افزود: برای تهیه «تاتامی» برگزاری مسابقات استانی با مشکلات مختلفی روبه‌رو شدیم، همچنین کاراته‌کار‌ان این شهر بر روی «تاتامی» مستهلک و امکانات ضعیف در حال فعالیت هستند.

رئیس هیئت کاراته پل‌سفید سوادکوه با بیان اینکه این شهر دارای محیط کارگری است و از مربیان فعال هم حمایت نمی‌شود و بخش مهمی از هزینه‌های برگزاری مسابقات استانی به‎صورت شخصی پرداخت شده است، گفت: ۳۵ نفر از شرکت‎کنندگان ما در مسابقات امروز قهرمانی استان حضور داشتند که حدود ۳۰ نفر از آنان موفق به کسب عناوین مورد انتظار شدند و اگر مسئولان حمایت کنند، شاهد موفقیت‌های برجسته کاراته پل‌سفید سوادکوه هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا