ناظریان و پناهی گزینه‌های سرپرستی فدراسیون کاراته

رئیس فدراسیون کاراته امروز استعفای خود را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد و از ناظریان و پناهی روسای اسبق این فدراسیون به عنوان گزینه‌های سرپرستی فدراسیون نام برده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از  خبرگزاری فارس، علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته امروز استعفای خود را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد و نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مدعی شده که به زودی و تا هفته آینده سرپرست جدید این فدراسیون را مشخص خواهند کرد.

پس از نتایج ضعیفی که تیم ملی کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا(ژاپن) کسب کرد، به دلیل عملکرد فدراسیون کاراته انتقادها از این فدراسیون به اوج خود رسید و بلافاصله خبرهایی در رسانه‌ها مطرح شد مبنی براینکه قرار است به زودی در راس فدراسیون کاراته تغییراتی ایجاد شود و حتی گزینه‌های سرپرستی نیز در لفافه مطرح بود تا اینکه سرانجام امروز با استعفای سمندر این شایعه‌ها رنگ واقعیت به خود گرفت.

این روزها نام گزینه‌های احتمالی همچون، حبیب الله ناظریان و عباس احمدپناهی از روسای اسبق این فدراسیون جزو گزینه‌های اصلی برای سرپرستی این فدراسیون مطرح است. احمدگواری مدیر کل دفتر امور مشترک و سیدحسن طباطبایی سرپرست سابق فدراسیون وزنه برداری از دیگر گزینه‌های احتمالی برای سرپرستی این فدراسیون هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا