ملی پوشان سردرگم / بانوان از عدم مدیریت صحیح رنج می برند

سوال اصلی ماجرا اینجاست، امینی برای نحوه عملکرد خود و نتایج حاصل از عملکردش به چه کسی پاسخ می دهد آن هم در شرایطی که تا به امروز اوضاع تیم ملی بانوان تحت هدایت او به بحرانی ترین وضعیت خود رسیده است.

به گزارش کاراته نیوز، با نزدیک شدن به انتخابی پنجم تیرماه اوضاع تیم ملی هر روز آشفته تر می شود و به جای اینکه تیم ملی بانوان با آرامش تمرین کند با ذهن درگیر منتظر اعلام نحوه انتخابی و تصمیم های غیرمنتظره و یک شبه امینی هستند.

همانطور که در مطالب قبلی مندرج در سایت کاراته نیوز عنوان شده است، طی برگزاری انتخابی های قبلی، وضعیت سه وزن کاملا مشخص است و تنها دو وزن ۵۵- کیلوگرم و ۶۸+ کیلوگرم با توجه به امتیازات و نتایج شکل گرفته نیاز به برگزاری انتخابی دارد. البته ارباب در جایگاه سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای که در ۱۳ خردادماه با سایت برنا انجام داد، عنوان کرد: «برای بازی های کشورهای اسلامی قرار است تیم‌ اصلی را اعزام کنیم. برای قهرمانی آسیا نیز با توجه به اینکه هنوز فرصت داریم در آینده مشخص خواهیم کرد چه نفراتی اعزام خواهند شد اما سعی‌مان این است که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از حداکثر ظرفیت‌مان استفاده کنیم.» این مصاحبه آخرین مصاحبه سرمربی تیم ملی کاراته بانوان بود که در آن هیچ اشاره ای به نحوه برگزاری انتخابی نشده است.

 

به نظر می رسد خود امینی هم هنوز تصمیمی برای نحوه برگزاری انتخابی ها نگرفته است چرا که با توجه به مدت زمان محدود مانده تا انتخابی بانوان هنوز هیچ توضیحی در رابطه با نحوه برگزاری این رقابت ها داده نشده است

 

در شرایطی که تیم ملی بانوان تحت مدیریت امینی در رقابت های اخیر به خصوص المپیک توکیو و آسیایی قزاقستان، بدترین عملکرد ممکن را داشته است فدراسیون کاراته باید نظارت دقیق تری بر عملکرد وی داشته باشد اما به نظر می رسد امینی در فکر چیدن مهره های خود در تیم ملی کاراته است.

 

آیا در سه وزن ۵۰-، ۶۱- و ۶۸- کیلوگرم که سارا بهمن یار، رزیتا علیپور و مبینا حیدری با اختلاف برد حداکثری و کسب امتیازات بالا که در چند مرحله قبلی مقابل حریفان خود کسب کردند اگر در انتخابی پنجم تیرماه در دو بازی شکست بخورند از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی جهان حذف می شوند؟

 

این سوال در صورتی پیش می‌آید که اگر مجموع بازی‌ها محاسبه شوند، سه ورزشکار نام برده باید پنج بازی را مغلوب شوند تا شرایط به گونه ای رقم بخورد که کار به بازی ششم و سرنوشت ساز ساز برسد که برگزاری ۶ بازی در یک روز و اتفاق ۶ شکست امری تقریبا محال به نظر می رسد.

 

اگر امینی و ارباب قصد داشته باشند که انتخابی های گذشته را در نظر نگیرند پس با چه هدفی سه مرحله انتخابی برگزار شد و اگر محاسبه می شود ورزشکاران این سه وزن در انتخابی شرکت هم نکنند با اختلاف امتیازی که دارند به عنوان نفرات برتر باید عازم کشورهای اسلامی جهان شوند.

 

اینکه چرا امینی و ارباب در بخش بانوان همانند آقایان انتخابی ها را برگزار نکردند تا تیم اول را عازم کشورهای اسلامی و تیم دوم را عازم مسابقات آسیایی کنند،خودش یک سوال است؟ « هر چند سید شهرام هروی و کادر فنی اش هم برخلاف گفته های خود عمل کرده اند»

 

این پایگاه خبری از بانوان ملی پوش می خواهد اجازه ندهند امینی و ارباب در سکوت رسانه ای هر تصمیمی که دوست دارند اتخاذ نمایند، چرا که نه تنها به شما آسیب می زنند بلکه اعتبار کاراته بانوان را هم خدشه دار می کنند. از سوی دیگر از سید حسن طباطبایی و محسن آشوری در جایگاه رییس و نائب رئیس فدراسیون کاراته خواستاریم تا با ورود به این بخش نگذارند امینی همچنان در بخش بانوان تصمیمات غلط خود را پیاده کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا