انتخابی تیم ملی کاراته| کاهش جذابیت با کارت‌های فراوان/ بازگشت عسگری به تاتامی

رقابت‌های انتخابی تیم‌های کاتای تیمی و کومیته مردان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا برگزار شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم‌های کاتای تیمی و کومیته مردان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا، از ظهر امروز( چهارشنبه  ۲۵ خردادماه) در سالن کبگانیان تهران برگزار شد.

سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته، حسن روحانی، سعید فرخی و حامد زیگساری و مهدی احمدی مربیان تیم‌های ملی کاراته از کنار تاتامی نظاره‌گر مسابقات بودند.

همچنین در غیاب سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته که برای برگزاری مجمع انتخابی هیئت کاراته سمنان در این شهر حضور دارد، محسن آشوری، سرپرست نایب رئیس فدراسیون کاراته، وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته، علیرضا احسانی و محمدعلی زمانی از اعضای کمیته فنی فدراسیون کاراته در سالن حضور داشتند.

با وجود عدم برگزاری رقابت‌های وزن ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده و صالح اباذری در سالن حاضر شدند و از روی سکوها نظاره‌گر مسابقات بودند.

رقابت‌های انتخابی دو وزن ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم به دلیل مصدومیت امیرحسین فداکار و صالح اباذری به زمان دیگری موکول شد.

رقابت‌های انتخابی ابتدا با برگزاری مسابقات کاتای تیمی آغاز شد و پس از دو دور برگزاری، تیم مرکزی با ترکیب(ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر) بالاتر از تیم‌های آذربایجان شرقی و اصفهان به عنوان تیم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی انتخاب شد.

سامان حیدری، حسین سمندر، ابراهیم حسن‌بیگی، غلام حیدری، فرید حقیقی و احد شاهین ملی‌پوشان سابق کاتا و کومیته ایران با حضور روی سکوهای تماشاگران نظاره‌گر مسابقات هستند.

راهنمایی بازیکنان از روی سکوی تماشاگران با اعتراض مهدی احمدی مربی تیم ملی کاراته همراه شد و او از مربیان و همراهان بازیکنان خواست به هیچ عنوان با کاراته‌کا صحبت نکنند.

با توجه به حواشی مسابقات انتخابی در گذشته، بازیکنان اجازه استفاده از دو کارت اعتراض را داشتند. موضوعی که باعث شده بود مسابقات به دفعات متوقف و از جذابیت آن کاسته شود.

همچنین اسکوربرد بزرگی در سالن گذاشته شده بود و ضمن نمایش مبارزه، بازبینی صحنه‌های داوری را به نمایش می‌گذاشت.

بهمن عسگری که به دلیل دوپینگ فرصت حضور در المپیک توکیو را از دست داد، با پایان دوران در رقابت‌های امروز به روی تاتامی خواهد رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا