توبیخ، استعفا یا برکناری، تصمیم فدراسیون کاراته چیست!؟

اینکه امینی تصمیم گرفته بعد از نتایج فضاحت بار چندباره که در زمان مدیریت او اتفاق افتاد، استعفا بدهد یا باز هم افراد دیگر را قربانی کند تا خود بر مسند بنشیند، سوالی است که تا به این لحظه بی پاسخ مانده است.
به گزارش کاراته نیوز، اما این همه ماجرا نیست چرا که امینی در تاریخ ۱۴ شهریور ماه و در مصاحبه ای با سایت تسنیم در خصوص قرارداد ارباب گفته بود: قرارداد ارباب فعلاً تا پایان مسابقات جهانی امارات خواهد بود تا بعد از این مسابقات ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.
اما با توجه به عدم اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی، ارباب تیم ملی بزرگسالان را تا آسیایی قزاقستان هدایت کرد که نتیجه آن شکست فضاحت بار در قزاقستان بود. اما پس از بازگشت تیم ملی هنوز هیچ خبری مبنی بر برکناری یا تمدید قرار داد ارباب با فدراسیون کاراته اعلام نشده است.
در حالی که اگر در یک جامعه موازی و با شرایط ایده آل حضور داشتیم دست کم کادرفنی تغییر و یا مدیریت آن بخش توبیخ و یا برکنار میشد.
در صورتی که نه امینی توبیخ شده است، نه برکنار شده است و نه تغییری در کادر فنی بانوان اتفاق افتاده است. آن هم کادری که هر زمان هدایت یک تیم را برعهده داشت شکستی غیرمنتظره را تحمل کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا