رهنما: کیفیت مسابقات کاراته ناشنوایان قهرمانی جهان بالا بود

سرمربی تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان از سطح مسابقات قهرمانی جهان ابراز رضایت کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسعود رهنما سرمربی تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان در پایان مسابقات قهرمانی جهان که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، اظهار داشت: فدراسیون جهانی ناشنوایان دو دوره مسابقه در رشته‌های مختلف داشته که ما در آنها شرکت داشته‌ایم. تیم ایران در دوره اول به میزبانی بلغارستان عملکرد خوبی داشت و چهار طلا گرفت، اما دوره دوم در ترکیه خوب نبود و به کسب یک طلا بسنده کرد. به هر حال با تغییراتی که تیشه‌گران در انجمن ایجاد کرد، فکر می‌کنم نتیجه‌ای رقم خورد که هرگز تکرار نمی‌شود.

وی با اشاره به افتخاراتش در کاراته گفت: البته من چنین سابقه‌ای در کاراته دارم و اینجا در تیم ناشنوایان هم قهرمان جهان شدیم.

رهنما درباره سطح این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: نتایج دوره‌های قبلی را ببینید که چه تیم‌هایی حضور داشتند. در این دوره درست است که کمیت و تعداد تیم‌ها کم بود، ولی کیفیت بالا بود.

وی با اشاره به حضور در بازی‌های المپیک ناشنوایان به میزبانی برزیل در اردیبهشت ۱۴۰۱، گفت: این مسابقات برای ما خیلی خوب بود. درباره تیم‌های شرکت‌کننده نیز باید بگویم که اگر اوکراین در کاتا عملکرد بهتری داشت، رقابتش با ما میلیمتری می‌شد.

رهنما در پاسخ به پرسشی درباره سختی کار با ناشنوایان خاطرنشان کرد: کار سخت است، اما وقتی تیشه‌گران گفت، استقبال کردم. من ورزشکاران این حوزه را دوست دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا