سلیمی: تیم داوری هیچ اشتباهی در مبارزات گنج‌زاده نداشت

رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته از عملکرد تیم داوری در مبارزه‌های انتخابی تیم ملی کاراته دفاع کرد و گفت: هیچ اشتباه تاثیرگذار در نتیجه ۳ مبارزه سجاد گنج زاده رخ نداد.

به گزارش کاراته نیوز جواد سلیمی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا انتقاد سجاد گنج‌زاده از تیم داوری در رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته درست بود یا خیر، اظهار کرد: داوری ها در مجموع خیلی خوب بود. البته اشتباه داوری هم پیش می آید چرا که انسان‌ها این کار را انجام می‌دهند و انسان هم جایزالخطاست، اما اشتباه فاحش که بخواهد در نتیجه تاثیرگذار باشد اصلا رخ نداد و تیم داوری کارش را به خوبی انجام داد.

رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته، افزود: داور کمک بخاطر اینکه داور وسط روبروی او ایستاده بود و قاضی روبرو را نمی‌دید تنها ۲ ثانیه دیر پرچم زد، همان لحظه که داور وسط کنار رفت، او هم در حمایت از قاضی شماره ۳ پرچم زد. این موضوع در نتیجه هیچ تاثیری نداشت و نقض قانون نبود که بخواهیم نتیجه را تغییر دهیم. کمک داور فقط ۲ ثانیه دیر پرچم زد چرا که داور وسط جلوی او را گرفته بود و اصلا اشتباه فاحش تاثیرگذار در نتیجه رخ نداد.

وی با دفاع کامل از عملکرد داوران در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: از عملکرد داوران کاملا دفاع می‌کنم. همه از صبح زحمت کشیدند و همه قانونی و درست قضاوت کردند.

سلیمی در پایان با اشاره به رقابت سجاد گنج زاده و صالح اباذری در انتخابی وزن ۸۴+ کیلوگرم، گفت: کادر فنی تیم ملی از قبل به هر دو اعلام کرده بود که ۵ مبارزه انجام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا