امینی: اردوهای تیم‌ ملی کاراته بانوان در مهرماه برگزار خواهد شد/ کادرفنی تیم‌های پایه به زودی معرفی می‌شوند

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: با توجه به شرایط بهتر بود تا امروز ملی‌پوشان به صورت انفرادی تمرین کنند، اما در نظر داریم اردوی تیم ملی را برگزار کنیم.

به گزارش کاراته نیوز اشرف امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اعزام حمیده عباسعلی به آلمان برای عمل جراحی اظهار داشت: از ابتدا با توجه به عمل جراحی اول عباسعلی در آلمان قرار بود که خارج کردن دستگاه داخل پای او نیز در آلمان انجام شود. البته قرار بود این اتفاق بعد از برگزاری المپیک توکیو بیفتد که با توجه به تعویق رقابت‌های المپیک، در حال حاضر این فرصت وجود دارد. البته هنوز زمان سفر عباسعلی قطعی نشده است، اما مسئولان به دلیل قطعی کردن ساز و کار این سفر در مهرماه هستند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خصوص زمان آغاز اردوی تیم ملی کاراته بانوان عنوان کرد: صحبت‌هایی در فدراسیون در این خصوص داشتیم، اما هنوز زمان شروع قطعی اردوها مشخص نشده است. حتی برای رده‌های پایه نیز صحبت‌هایی داشتیم تا اگر روند بیماری کرونا با همین شدن ادامه داشت برنامه‌های به صورت مجازی طراحی کنیم و به صورت آزمایشی اجرا کنیم. ما در حال حاضر بیکار نبودیم و قطعا در مهرماه به دنبال برگزاری اردوی تیم ملی کاراته بانوان هستیم.

امینی تصریح کرد: در حال حاضر نیز نفراتی که در مسیر کسب سهمیه المپیک حضور دارند کارهای خود را انجام می‌دهند و هر دو هفته یک بار شخصا با آنها صحبت و شرایط‌ تمریناتشان را رصد می‌کند. یکسری وسایل بدنسازی نیز که از طرف کمیته ملی المپیک مهیا شده بود را برای این بچه‌ها ارسال کردیم. با توجه به عدم برگزاری مسابقات بهتر بود که تا امروز بچه‌ها به صورت سبک و انفرادی تمرینات خود را انجام بدهند، اما از مهرماه در نظر داریم اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم.

وی در خصوص انتخاب کادرفنی تیم‌های پایه کاراته گفت: در این خصوص با برخی نفرات صحبت و حتی یک بخشی را قطعی کنیم، اما با توجه به شرایط تصمیم گرفته شد که کادرفنی تیم‌های پایه پسران و دختران همزمان اعلام شوند. فکر می‌کنم به زودی و احتمالا در مهرماه کادرفنی تیم‌های پایه را نیز اعلام خواهیم کرد. تمام صحبت‌ها در این خصوص انجام شده است و حتی همانطور که گفتم برنامه‌ریزی برای انجام برخی فعالیت‌ها به صورت مجازی نیز شده است.

مدیر تیم‌های ملی کاراته بانوان در خصوص شایعاتی که در مورد اختلافات او با کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان مطرح شده است، تاکید کرد: من یک مسئول هستم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا شرایط برای عملکرد بهتر کادرفنی و ورزشکاران مهیا شود. اگر مشکلی نیز وجود داشته باشد نباید اصطکاکی ایجاد و باید با صحبت کردن مشکلات را حل کرد. شیوه کار من اینگونه نیست که بخواهم اصطکاکی را ادامه بدهم و با خوشقدم نیز مشکلی ندارم.

امینی در خصوص شرایط کسب سهمیه المپیک برای بانوان گفت: همانطور که می‌دانید در حال حاضر سهمیه المپیک عباسعلی قطعی شده است و بهمنیار نیز فاصله کمی با کسب سهمیه المپیک دارد. به کسب سهمیه المپیک توسط رزیتا علیپور نیز امیدوار هستیم و اعتقاد دارم از لحاظ فنی او استحقای کسب سهمیه المپیک را دارد. حتی در کاتا نیز نباید برای کسب سهمیه ناامید شویم و باید برنامه‌ریزی داشته باشیم تا در کاتا نیز سهمیه کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا