کیانفر: بزرگان کاراته استان به ما کمک کنند/ دنبال کار تیمی هستیم

رئیس هایت کاراته خراسان شمالی می گوید روش ما در اداره هیات، انجام کار تیمی و بهره مندی از خرد جمعی است

به گزارش کاراته نیوز محمدرضا کیانفر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: خوشحال هستم که توانستم اعتماد خانواده کاراته استان خراسان شمالی را جلب کنم. امیدوارم در ۴ سال پیش رو سرمنشا خدمات برای کاراته استان باشم و به بهترین شکل پاسخگوی اعتماد دوستان باشم.

وی افزود: استان خراسان شمالی از پیشینه خوبی در کاراته ایران بهره مند است. تا همین یک دهه قبل کاراته کاهای خراسان شمالی در بسیاری از رقابت های داخلی و بین المللی جز ورزشکاران شاخص بودند. این نشان دهنده ظرفیت بالای استان در کاراته است. باید با کمک تمام مربیان ، روسای هیات های شهرستان این ظرفیت بالقوه را به فعل تبدیل کنیم تا ان شا الله در آینده ای نزدیک حرفهای بسیاری در کاراته ایران داشته باشیم.

رئیس هیات کاراته استان خراسان شمالی ادامه داد: این مهم میسر نمی شود، مگر با کمک همه اهالی کاراته استان. از تمام بزرگان،‌دلسوزان، پیشکسوتان، مربیان و خلاصه هر فردی که در کاراته استان زحمت می کشد، درخواست می کنم هیات را خانه خود بدانند، به ما کمک کنند زیرا موفقیت کاراته خراسان شمالی، موفقیت خود آنهاست.

کیانفر خاطرنشان کرد: مبنای ما در هیات کاراته خراسان شمالی، انجام کار تیمی و بهره مندی از خرد جمعی است. قرار نیست تصمیمات کاراته استان به صورت انفرادی اتخاذ شود. حسن مشورت گرفتن از بزرگان این است که به زوایای مثبت و منفی هر تصمیمی پی می بریم و در نهایت موجب شد بهترین تصمیم را برای کاراته استان اتخاذ کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا