پورشیب: جنایات آمریکا ملت ایران را متحدتر می‌کند

قهرمان کاراته کشورمان گفت: با جنایت آمریکا، مردم شریف ایران قطعا متحدتر خواهند شد.
به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ذبیح اله پورشیب قهرمان جهانی کاراته در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهید سپهد قاسم سلیمانی عنوان کرد: اول از همه شهادت بزرگمرد اسلام، سپهد قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم. سلیمانی مردی شجاع بود که تمام دنیا و کشور‌های مسلمان به این بزرگوار احترام می‌گذاشتند. شهادت سپهبد سلیمانی ضایعه بزرگی به حساب می‌آید. سپهد سلیمانی تمام عمرش را برای دفاع از خاک ایران جنگیده و زندگی خود را وقف آرامش ما کرده است.

او در ادامه عنوان کرد: شهدایی که همراه سپهبد سلیمانی بودند جانشان را فدای راحتی ما در ایران کردند. ما ملتی هستیم که جلوی حرف زور می‌ایستیم و هیچکس نمی‌تواند به ما زور بگوید.

پورشیب همچنین اظهار کرد: با جنایتی که آمریکا انجام داد، ملت‌های مسلمان خصوصا ملت ایران را متحدتر کرد. آمریکا نشان داد هرگز قابل اطمینان نیست و ملت ما را دوست ندارد و فقط برای ما سختی آفریده و سعی داشته تا اتحاد ملت ما را از بین ببرد. باید گفت اتحاد ملت ایران با این اقدام آمریکا بیشتر شد.

قهرمان جهانی کاراته در انتها عنوان کرد: قطعا با راهپیمایی فردا در تشییع پیکر سپهد سلیمانی مردم نشان می‌دهند که جلوی ظلم می‌ایستند. ما کشوری نیستیم که در مقابل ظلم و ستم سر خم کنیم. قطعا با حضور پرشور در راهپیمایی می‌توانیم به استکبار جهانی نشان می‌دهیم ملت ایران جلوی زور قد علم می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا