یک طلا، ۳ نقره و ۴ برنز سهم ایران از لیگ جهانی چین

تیم ایران موفق شد یک طلا و ۳ نقره در چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان کسب کند و با احتساب ۴ برنز عدد مدالهای ایران به ۸ رسید.

به گزارش کاراته نیوز، در پایان چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان که به مدت ۳ روز در شهر شانگهای چین و با حضور ۵۴۳ کاراته کا از ۷۶ کشور برگزار شد، در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم سجاد گنج زاده موفق شد پس از تساوی صفر بر صفر با  را رای داوران در هانتی مقابل صالح اباذری به برتری دست یابد و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

گنج زاده کاراته کاهایی از صربستان،هلند، بلژیک و گرجستان را تا پیش از راهیابی به فینال از پیش رو برداشته بود.

همچنین صالح اباذری دیگر کاراته کا این وزن که به مدال نقره دست یافت نیز تا قبل از راهیابی به فینال کاراته کاهایی از اکوادور، روسیه، فرانسه و آلمان را مغلوب کرده و فینالیست شده بود.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری در فینال مقابل داستونبک اوتابالایف از ازبکستان قرار گرفت و پس از آنکه یک بر صفر از حریف ازبک عقب بود با رای داوران هانسوکو شد و به مدال نقره رسید.

او تا پیش از رسیدن به فینال حریفانی از مراکش، پاکستان، ژاپن و ترکیه را مغلوب کرده بود.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، سیدعلی کریمی در دیدار پایانی این وزن به مصاف آندرس مادیرا از ونزوئلا رفت و با کسب اخطار از سوی داوران هانسوکو شد و مدال نقره این وزن را از آن خود کرد.

کریمی تا پیش از رسیدن به فینال حریفانی از روسیه، مجارستان،ایتالیا، فرانسه و تایلند را شکست داده بود.

چهار مدال برنز سهم کاراته ایران از مسابقات رده بندی

پیش از این و در رقابتهای صبح امروز، طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی، مجید حسن نیا و مهدی خدابخشی مدالهای برنز کشورمان در این پیکارها را کسب کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا