«آبکش به کفگیر میگوید چقدر سوراخ داری»

طی چند روز گذشته پایگاه خبری “کاراته نیوز” در مطلبی با عنوان « رسالت خبرنگاری را به دست فراموشی نسپارید » در فضایی دوستانه به شخص یا اشخاصی که در تلاش بودند تا با شیطنت های خود، فضای کاراته را مسموم کنند، و برخی قوانین و حرمت ها را زیر پا بگذارند، تذکر دهد تا جلوی ادامه این رفتار و ترویج آن در داخل جامعه را بگیرند.

البته که این اتفاق در دوران گذشته و طی اتفاقات مشابه نیز در برنامه پایگاه خبری “کاراته نیوز” قرار داشت، ما در زمان های نه چندان دور نیز با ارائه مطالبی همچون « به کجا می روید»، « رفتار منفعت طلبانه یک سایت خبری» و سایر اخباری از این قبیل تلاش کردیم تا جلوی مسموم سازی فضای آرام کاراته را به دست افرادی قلیل بگیریم.

اما متاسفانه دلواپسان کاراته، هر بار با گفتن رکیک ترین کلمات و اهداء بدترین القاب تلاش کردند تا ما را ساکت کنند، همچون فایل صوتی اخیر که این فرد با گفتن کلماتی نظیر « انگل صفتان»، « شیطان صفت»، « منفعت طلب» تلاش کردند تا ما را بترسانند.

*** اما چند نکته مهم که نیاز دیدیم تا در پاسخ به این فرد گزافه گو گوشزد کنیم:
۱- این پایگاه خبری در دوره های گذشته با سکوت در برابر مطالب و فایل های صوتی که از سوی شما به ما نسبت داده شد، تنها خواهان حفظ شأن خود بوده است، زیرا جایگاه اجتماعی شما را با توجه به نحوه گویشتان بسیار پایین دیدیم و نمی خواستیم با اشخاصی گستاخ، بد دهن و حرمت شکن همکلام شویم.

۲- به نظر لازم است کمی در خاطرات خود کنکاش کرده و به یاد آورید که شما در همان صفحات مجازی که آن را به عنوان منبع سخنان خود اعلام نمودید، بارها با صفحات ساختگی به دوستان و همکاران بنده پیام دادید و با تهدید به آنها گفتید که بحث با شما را ادامه ندهند و خط قرمز های شما را زیر پا نگذارند که البته منظور از خط قرمز، تحلیل عملکرد بازیکن و مربی شما بوده است که هم اکنون شما به عنوان سخنگو و کارمند آن باشگاه از آنجا امرار معاش می کنید.

۳- شما در مطالب خود بارها ما را منفعت طلب خطاب کردید؛ شاید لازم است به نکته ای کوتاه اشاره کنم تا معنای منفعت طلب را بهتر درک کنیم:
« در سال های نه چندان دور یک مربی نام آشنا با همراهی یک گروه هم استانی در اقدامی ارزنده تیمی تشکیل دادند و با وعده و وعید های بزرگ، برخی بازیکنان شناخته شده را در قالب یک تیم راهی مسابقات لیگ تخصصی آن کشور کردند.
از قضا در روز های پایانی اسپانسر تیم دست از تیمداری برداشت و آن مربی شناخته شده فقط جهت بدست آوردن یک کاپ و با علم بر آن‌که نمیتواند مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت نماید، در همان زمان برای آرام کردن تیمی که در یک قدمی جام قرار داشت، در مصاحبه ای سراسری قول دادند تا اگر مطالبات مالی بازیکنان پرداخت نشد، با فروش زمین شخصی خود این مطالبات را پرداخت نمایند، بازیکنان که برای مربی تیم ارزش قائل بودند، و قافل از آنکه آن مربی و گروهش فقط منفعت خود را میدیدند، حرف ایشان را مستند قرار داده و تا روز پایانی جنگیدند و کاپ قهرمانی را به این تیم اهدا نمودند. البته از همان روز جشن قهرمانی تا به امروز بازیکنان بیچاره چشم انتظار پیدا شدن مشتری برای خرید زمین آن مربی هستند تا مطالبات خود را دریافت نمایند»

اگر شما منفعت طلب نیستید و همواره به دنبال احقاق حق جامعه کاراته هستید چرا هنوز و با گذشت چندین سال از آن ماجرا فریاد عدالت خواهیتان شنیده نمی شود. شما که همواره گوش فلک را با صدای نتراشیده تان کر کرده اید.

شما همان هایی هستید که با رفتارهای زالو صفتانه خود از نیروهای خودی سود جستید و در جایی که سازی مخالف ساز شما کوک کردند زیر بار بدترین دشنام ها و اتهام قرار دادید. همان شخصی که در حال حاضر نیز با افتخار به عناوین کسب شده توسط وی امرار معاش می کنید.

همان شخصی که در گفتگویی ویژه با ما شخص شما را فردی بیمار، منزوی و احمق معرفی کرده بود. آری شما همانند طبل توخالی هستید که با دریافت پول بیشتر نحوه گویشتان نیز تغییر می کند.

پیشنهاد میکنم بیش از این با صدای نتراشیده خود سوهان روح دیگران نشوید. چون هر چه بیشتر دهانتان باز می شود بوی تعفن بیشتر از پوسیدگی به مشام انسان ها می رسد. پوسیدگی افکار و روح بیمارتان.

این متن را با یک ضرب المثل زیبا که مصداق رفتار شماست به پایان می برم. « آبکش به کفگیر میگوید چقدر سوراخ داری»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا