۴ نماینده دانشگاه آزاد در صدر

در فاصله یک هفته مانده به نیم فصل سوپر لیگ، رنکینگ بازیکنان برتراعلام شد که تیم دانشگاه آزاد با ۴ نماینده بیشترین سهم را از جمع برترین ها داشت.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سازمان لیگ در تازه ترین رنکینگ خود دانشگاه آزاد ۴ سهمیه،تیم مناطق نفت خیز جنوب ۲ سهمیه، پاس ، رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) و نارین صنعت آریا یک سهیه از جمع برترین ها را به خود اختصاص دادند.

در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۱۶۱ امتیاز اول شد، امیربهادر تدین از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۶۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و امیریزدان تدین از تیم آوای رزم با ۱۳۲ امتیاز در جای سوم ایستاد.

در کاتای تیمی، تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب امیر بهادر تدین، سهیل ساجدی فر و روزبه روشنی و مناطق نفت خیز جنوب با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون با ۱۸۸ امتیاز در صدر قرار گرفتند. تیم پاس با ترکیب سعید کاظمی، حسام زرین نعل و حسین زرین نعل با ۱۴۰ امتیاز در رده سوم ایستاد.
تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ترکیب سهند اسلامی، فراز طایفه نجاران و یحیی پیشه زاری با ۱۱۶ امتیاز چهارم شد.

در وزن ۵۵-کیلوگرم، مهدی کریمی از تیم نارین صنعت آریا با ۱۳۵ امتیاز، مجید حسن نیا از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۱۴ امتیاز و بهنام نجفی از تیم پاس با ۹۲ امتیاز به ترتیب در مکانهای اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند.

در وزن ۶۰-کیلوگرم، محمد شایگان از تیم پاس با ۱۱۵ امتیازاول است، مصطفی روستا از تیم گوجوریو سی واکای تهران با ۹۵ امتیاز و میثم ادهمی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۹۲ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ۶۷-کیلوگرم، هامون درفشی پور از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳۶ امتیاز صدرنشین است. سعید علیپور از تیم بیمه تعاون با ۹۵ امتیاز و علی گلابی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۹۳ دوم و سوم هستند.

در وزن ۷۵-کیلوگرم، بهمن عسگری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳۶ امتیازدر رده نخست قرار گرفت. کیوان بابان از تیم گوجوریو سی واکای تهران با ۱۱۹ امتیاز دوم و مهرداد پورشیب از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۹۳ امتیاز سوم است.

در وزن ۸۴-کیلوگرم، مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۱۸ امتیاز، مهدی قراری زاده از تیم بیمه تعاون با ۱۱۴ امتیاز و سیدرضا خوشکلام از تیم داتیس کاراته رشت در رده های اول تا سوم جای دارند.

در وزن آزاد، مهدی آشوری از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۱۱۷ امتیاز، سامان حیدری از تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۱۱۶ امتیاز و علی اکبر دستجانی از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۹۶ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

گفتنی است سازمان لیگ کاراته برای محاسبه امتیازات کاراته کاهای شاغل در سوپرلیگ، برای هر برد ۲۰ امتیاز، قرار گرفتن در ترکیب تیم در هر مبارزه ۲ امتیاز، برای تساوی ۵ امتیازز، برای برد با اختلاف هشت امتیاز یک امتیاز ویژه در نظر گرفته است. در بخش کاتا نیز کسب هر پرچم یک امتیاز برای کاتارو محاسبه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا