ایران با پنج مدال طلا، ۳ نقره و ۹ برنز به خانه برگشت/مسابقات کاراته کشورهای حاشیه خزر و دریای سیاه

تیم ملی مردان و بانوان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی کاراته با حضور کشورهای حاشیه خزر و دریای سیاه در شهر سومقایت جمهوری آذربایجان با پنج مدال طلا ، ۳ نقره و ۹ برنز به خانه برگشتند.به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایرنا، مسابقات بین المللی کاراته کشورهای حاشیه خزر و دریای سیاه با حضور تیم ملی ۲۷ نفره مردان و بانوان جمهوری اسلامی ایران و نیز تیم های جمهوری آذربایجان ، روسیه ، ترکیه ، گرجستان ، اوکراین ، قزاقستان ، ازبکستان و اوکراین و تیم های ملی عربستان و عراق بعنوان کشورهای میهمان روزهای ۱۰ الی ۱۲ آذرماه در مرکز المپیک شهر سومقایت واقع در ۳۰ کیلومتری شمال باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد.
در این مسابقات بین المللی که از سوی فدراسیون کاراته کشورهای حاشیه دریای خزر و دریای سیاه برگزار شد ، بیش از ۸۰۰ کاراته کار در رده های سنی مختلف از جمله پیشکسوتان در دو بخش کاتا و کومیته به رقابت پرداختند.
در رقابت های میان مردان نادر ملکوتی عضو تیم ملی کشورمان در رده سنی پیشکسوتان در بخش کومیته و محمد حسنیان در رده سنی نوجوانان در بخش کاتا با شکست همه حریفان خود صاحب مدال طلا شدند.
محمد حسنیان همچنین در رقابت های بخش کومیته به مدال برنز قانع شد.
در رقابت های بانوان، مائده شهرامی کاراته کار ایرانی در بخش کاتا مدال طلا را برای کشورمان ارمغان آورد.
همچنین دو کاراته کار دیگر کشورمان از جمله ‘مهلا جعفری’ در رقابت های میان جوانان و نیز ‘هلنا پیرعلی خیرآبادی’ در مسابقات میان نونهالان صاحب مدال طلا شدند.
سه مدال نقره این دوره مسابقات بین المللی کاراته کشورهای حاشیه خزر و دریای سیاه را سه کاراته کار کشورمان از جمله شهرام نشتاپوری، فرهاد عشرودی و مصطفی زینالی در رقابت های رده سنی پیشکسوتان به خود اختصاص دادند.
مدال برنز این مسابقات بین المللی را همچنین علی رضا قموشی ، احمد منتقمی ، شهرام نشتارودی ، هستی قموشی ، علی قموشی ، متین فصیحی ، علی فصیحی ، مهدی رضا زاده و فاطمه کاظمی تصاحب کردند.
امیر پاداشی سرپرستی و نادر ملکوتی و مینا پورمد مربیگری تیم ملی کشورمان را برعهده داشتند.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان
    پیرو اطلاعیه ای مبنی بر بازگشت کاراته کاهای عزیز از مسابقات باکو (کاراته کاهای ایران در مسابقات کشورهای حاشیه خزر و دریای سیاه ) که در سایت کاراته نیوز قرار داده شده است خواستم ب اطلاع برسانم که در بخش مدال های برنز در درج اسامی ورزشکارانی ک مدال گرفته اند نام آقای علی قموشی نوشته نشده است .
    ظاهرا آقای علی قموشی و اقای علیرضا قموشی یک نفر فرض شده اند در صورتی ک باید نام هردوی آنها باشد. شما اسم ۸ نفر را در مدال برنز نوشته اید و اسم علی قموشی رامندی نیست
    هم علی قموشی رامندی
    و هم علیرضا قموشی

    با تشکر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا