قهرمانی تیم کاراته بانوان اردبیل در مسابقات استان

تیم شهرستان اردبیل در مجموع سه رده نونهالان ، نوجوانان و امید فاتح مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان شد.به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایرنا ،در این رقابت ها که با حضور ۱۰۰ ورزشکار از شهرستان ها در سالن ورزشی ۶ هزار نفری رضازاده برگزار شد تیم اردبیل با کسب ۹ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز به مقام قهرمانی رسید، تیم پارس آباد با کسب ۳ مدال طلا، ۷ نقره و ۹ برنز دوم شد و تیم نمین با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۶ برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش کومیته و در رده سنی نونهالان در وزن ۳۰- کیلوگرم سانای شکری از مشگین شهر به مقام قهرمانی رسید، فاطمه همتی گرمی نائب قهرمان شد و آنیتا رسولی و آیلین کارگر هردو از نمین مشترکا سوم شدند.
در وزن ۳۵- کیلوگرم آیسان جوادی پور از نمین اول شد، حدیث عباسی از خلخال دوم شد و فاطمه هدایتی ازگرمی و پرتو غمخوار از نمین مشترکا سوم شدند.
در وزن ۴۰- کیلوگرم الینا دلیر از پارس آباد موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، مبینا امید از گرمی در جایگاه دوم قرار گرفت و زهرا همتی از گرمی والینا روحی از نمین مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در وزن ۴۵- کیلوگرم مهدیه عباسی و پریا شهبازی از اردبیل به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و دوم شدند و زهرا مقرب وآیلار جهانی از گرمی مشترکا سوم شدند.
در وزن ۵۰- کیلوگرم هستی سلیمان زاده از گرمی، آیلین حسنی لر از پارس آباد و آیلین نژادی از نمین به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن ۵۰+ کیلوگرم آناهیتا تکلوی نژاد و بهاره اسدالهی از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند و هانیه وحیدی ونازنین نظری از اردبیل مشترکا سوم شدند.
در کومیته نوجوانان و در وزن ۴۷- کیلوگرم مهسا رزمجو از مشگین شهر به مقام قهرمانی رسید، مهدیس انهاری از پارس آباد نائب قهرمان شد و مبینا حبیبی از خلخال و الینا اعلامی از نمین مشترکا به مقام سومی رسیدند.
در وزن ۵۴- کیلوگرم دریا شجاعی و سیتا ندایی از پارس آباد به ترتیب اول و دوم شدند و آتنا فولادی از پارس آباد و پرستو حسنی ازخلخال مشترکا سوم شدند.
در وزن ۵۴+ کیلوگرم ثنا نگهدار از اردبیل اول شد، نیلوفر پاشایی از پارس آباد دوم شد و هانیه اسدی از پارس آباد و فاطمه صمدی از مشگین شهر مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در کومیته جوانان و در وزن ۴۸- کیلوگرم مهسا طاهری از اردبیل توانست مقام اول را کسب کند، روح انگیز روحی از نمین در جایگاه دوم قرار گرفت و انیس رضوی از پارس آباد و ثنا سلمانی از مشگین شهر مشترکا سوم شدند.
در وزن ۵۳- کیلوگرم سحر صفرزاده و دریا سلیمان زاده از اردبیل به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و محدثه آذر تکله از پارس آباد ومریم قاسمی ازگرمی مشترکا سوم شدند.
در وزن ۵۹- کیلوگرم سارا کامرانی از اردبیل اول شد، رقیه سرمدی از پارس آباد موفق به کسب مقام دوم شد و زهرا قربانی ازخلخال و فاطمه قربانی از مشگین شهر مشترکا موفق به کسب عنوان سومی شدند.
در وزن ۵۹+ کیلوگرم نسترن سید دین خواه از اردبیل، مریم قهرمانی و آیلار شکر زاده از پارس آباد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
در کومیته امید و در وزن ۵۰- کیلوگرم زهرا مرادی از پارس آباد اول شد، فاطمه علیزاده از خلخال دوم شد و رقیه پور داداش از پارس آباد ونرگس علی محمدی از اردبیل مشترکا سوم شدند.
در وزن ۵۵- کیلوگرم سحر میکائیل زاده و پرستو شیر دل از اردبیل و سحر بهاری از پارس آباد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن ۶۱- کیلوگرم یلدا سلیمان زاده از اردبیل به مقام قهرمانی رسید، فاطمه صفوی از خلخال نائب قهرمان شد و یگانه قربانی و زهرا عادل ازپارس آباد مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در وزن ۶۸- کیلوگرم کیمیا دیندار از نمین و سهیلا گوهری از پارس آباد به ترتیب اول و دوم شدند.
در وزن ۶۸+کیلوگرم ویدا دشتی و نسرین فتحی هر ۲ از نمین به ترتیب موفق به کسب مقام اول و دوم شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا