مازندران؛ فاتح بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی ناجا

بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی ناجا، یادواره شهید حسین ولینژاد با حضور ۳۱۲ کاراته کا از ۳۲ استان در دو بخش آزاد و کنترلی در سالن رضازاده شهرستان اردبیل برگزار شد

به گزارش کاراته نیوز، در بخش کاراته آزاد تیم فرماندهی انتظامی استان مازندران با کسب ۲۹ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های فرماندهی انتظامی استان اردبیل و تیم فرماندهی یگان ویژه ناجا به ترتیب با کسب ۲۰ و ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

همچنین در بخش کاراته کنترلی تیم فرماندهی انتظامی استان مازندران با کسب دو طلا،سه نقره و دو برنز بر سکوی نخست ایستاد. تیم فرماندهی انتظامی استان قم با دو طلا دوم شد و سه تیم فرماندهی انتظامی استان کرمان و فرماندهی مرزبانی و فرماندهی ستاد اجرایی ناجا با کسب یک طلا و یک برنز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت ها و در حضور فرماندهان ارشد نظامی ارگان های مختلف استان اردبیل، رئیس اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، رئیس هیات کاراته استان اردبیل از نفرات و تیم های برتر با اهدا لوح، مدال و جوایز نقدی تقدیر شد.

همچنین در حاشیه این رقابت ها از خانواده شهید والامقام حسین ولی نژاد، عوامل مختلف ستاد اجرایی ناجا و داوران حاضر در سالن به رسم یادبود با اهدا لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا