امیدهای راه یافته به جام ارومیه مشخص شدند

دومین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی امید پسران امروز در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان دومین مرحله رقابتهای انتخابی رده سنی امید نفرات ذیل توانستند با کسب بیشترین برد راه را برای حضور در سومین مرحله انتخابی و سیزدهمین دوره رقابتهای بین المللی جام وحدت و دوستی ارومیه باز کنند.

در وزن ۶۰ – کیلوگرم: این وزن محمد طه عبدالهی از مازندران با چهار برد و مجتبی محمدی مقدم از گیلان با سه برد و یک باخت
در وزن ۶۷-کیلوگرم، در این وزن یونس قاسمی از البرز با سه برد و آرش مرادی از تهران با دو برد
در وزن ۷۵- کیلوگرم، سید رضا خوشکلام از گیلان و میلاد بهمنی از تهران هر یک با دو برد
در وزن ۸۴-کیلوگرم، در این وزن ابراهیم گلچین از مازندران و علی نجفی از قم
در وزن ۸۴+کیلوگرم، در این وزن مهدی عاشوری از مازندران و سهراب یار احمدی از لرستان جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

مدال آوران آسیایی قزاقستان و فینالیست های مسابقات کشوری نجف آباد در تاتامی ارومیه به همراه نفراتی که امروز برگزیده شدند به میدان خواهند رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا