بهمن یار: با خوشرنگ ترین مدال اندونزی را ترک می کنم

کاراته کا وزن ۴۸-کیلوگرم تیم ملی جوانان دختر گفت: حضور در رقابتهای جهانی اولین تجربه ام است و می خواهم با خوشرنگ ترین مدال اندونزی را ترک کنم.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز سارا بهمن یار ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: ۳ سال است که در اردوی تیم ملی هستم اما تاکنون مسابقات جهانی را تجربه نکرده ام. سال گذشته هم در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی شرکت داشتم وبه مدال طلا رسیدم.

وی افزود: امسال برای آمادگی بیشتر و محک تیم در کاپ آزاد و کاراته وان ترکیه شرکت کردیم و من در کاپ آزاد موفق به کسب مدال طلا شدم. البته در گذشته هم ۲ مدال برنز در ترکیه کسب کرده بودم.

بهمن یار در مورد وضعیت آمادگی اش گفت: تمرینات خوبی را زیرنظر مربیان پشت سر گذاشته ایم و در حال حاضر در بهترین وضعیت آمادگی هستم. با توکل به خدا مطمئنم من و هم تیمی هایم بهترین نتیجه را در اندونزی کسب خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور و تمرین ۸ ماهه در اردوی تیم ملی گفت: هدفم شرکت در المپیک ۲۰۲۰ است. اما ابتدا باید در این رقابتها عملکرد خوبی داشته باشم و با کسب عناوین شایسته آینده ای درخشان برای خودم رقم بزنم.

کاراته کا گیلانی تیم ملی دختران در خصوص شناختش از حریفان افزود: فیلم مبارزات آنها را آنالیز کرده ام و اکثر رقبایم را می شناسم. امیدوارم در اندونزی مزد زحمات را بگیرم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا