کوهی: امیدواریم که تاریخ ساز شویم

مربی بدنساز تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته از آمادگی بالای بازیکنان تیم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حسین کوهی مربی بدنساز تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در ابتدا بازیکنان در شرایط عمومی وارد تیم ملی شدند اما با تلاش های خود بازیکنان و تمرینات پرفشاری که پشت سر گذاشتند اکنون در بهترین وضعیت بدنی قرار دارند.

وی ادامه داد: ما یک هفته زودتر وارد اندونزی خواهیم شد تا بازیکنان بتوانند چند مرحله تمرین مشترک با تیم های حاضر در کمپ انجام دهند و خود را با شرایط محیطی آنجا وفق دهند. البته با توجه به اینکه بازیکنان ما مسابقات ندارکاتی کمی داشتند حضور در این کمپ می تواند خیلی برای بازیکنان مفید باشد.

مربی بدنساز تیم ملی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی برای جبران نتایج مسابقات جهانی اسپانیا به اندونزی می روند، عنوان کرد: کاراته کاهای تیم ملی با یکدیگر متحد شدند تا بهترین نتیجه ی ممکن را در این رقابت ها رقم بزنند و نتایج کسب شده در مسابقات جهانی اسپانیا را در یاد همگان محو کنند.

وی با ابراز امیدواری افزود: با توجه به پتانسیل بالایی که کاراته ایران دارد، امیدواریم تا بهترین نتیجه را در رقابت های جهانی اندونزی کسب کنیم تا کاراته ایران بار دیگر پس از مسابقات جهانی آلمان تاریخ ساز شود.

حسین کوهی در پایان از تمامی مربیان حاضر در کادر فنی تشکر کرد و گفت: امیدوارم با دعای خیر تمام مردم و جامعه کاراته، این بازیکنان بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند و پرچم ایران را در این مسابقات برافراشته کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا