سرمربی تیم امید کاراته: پنج نماینده ایران شانس کسب مدال جهانی دارند

سرمربی تیم امید کاراته ایران گفت: هر پنج نماینده ایران در رقابت های جهانی اندونزی از بخت مساوی برای کسب عنوان و مدال برخوردارند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز شهرام هروی در آستانه اعزام تیم امید کاراته ایران به مسابقات جهانی اندونزی با بیان اینکه تمامی کاراته کاها از نظر شرایط بدنی و ذهنی آماده شرکت دراین مسابقات هستند، به ایرنا، افزود: قول کسب مدال نمی دهم اما معتقدم هر پنج نماینده ایران از بخت زیادی برای کسب مدال و عنوان برخوردارهستند.
وی افزود: شاگردانم در تمرینات بسیار با انگیزه بوده و شرایط خوبی دارند و چنانچه بتوانند در روز برگزاری مسابقات همانند تمرینات باشند، به طورحتم به روی سکو خواهند رفت.
سرمربی تیم امید کاراته ایران با اشاره به اینکه سطح فنی کاراته ایران فراتر از آسیا و جهانی است، تصریح کرد: نگرانی برای حضور نمایندگان کاراته آسیا و اقیانوسیه نداریم و رقبای اصلی تیم ایران در این رقابت ها کشورهای مصر، ترکیه و کشورهای اروپایی هستند.
هروی با بیان اینکه نمایندگان ایران روز ۲۳ و ۲۴ آبان ماه به روی تاتامی خواهند رفت، ادامه داد: روز بیست و سوم نمایندگان ما در سه وزن نخست و در روز دوم و پایانی دو نماینده دیگرایران به روی تاتامی رفته و با رقبای خود مصاف خواهند کرد.
وی درپاسخ به شرایط برگزاری اردوهای تیم امید کاراته نیز گفت: تا به امروز ۱۴ اردوی داخلی شبانه روزی برگزار کرده و شرایط اردوها مناسب بوده هرچند معتقدم می شد این اردو ها را بهتر از این نیز برگزار کنیم.
سرمربی تیم امید کاراته ایران اضافه کرد: برای آشنایی کاراته کاها با شرایط مختلف آب و هوایی اردو ها را در شهرهای مختلف برگزار کرده و ۱۰ روز نیز زودتر به کمپی که به منظور آمادگی بیشتر کاراته کاها و تطبیق شرایط بدنی در اندونزی برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد.
هروی تاکید کرد: تنها مشکل تیم ایران این است که نتوانستیم با رقبای خارجی دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم تا بازیکنان بتوانند در شرایط واقعی مسابقه قرار گیرند.
به گفته وی کاراته کاهای امید فقط در رقابت های کاراته جام وحدت و دوستی ارومیه شرکت کردند که از نظر شبیه سازی به ما کمک کرد، اما کافی نبود.
وی درپاسخ به این سئوال که نخستین مرحله انتخابی این تیم چه زمانی برگزار شد، اظهار داشت: هفدهم خرداد ماه نخستین انتخابی را با شرکت ۳۴ کاراته کا برگزار و طی آن ۱۲ نفر به اردوی اصلی راه پیدا کردند که در دوازدهم شهریور دومین انتخابی برگزار و ۵ نفر اصلی انتخاب شدند.
سرپرست جدید فدراسیون کاراته چهارشنبه گذشته از تمرینات کاراته کاهای امید بازدید کرد، هروی درپاسخ به این سئوال که این بازدید چه تاثیری برعملکرد کاراته کاها دارد، تصریح کرد: در این بازدید سید حسن طباطبایی سرپرست جدید فدراسیون فوتبال قول پاداش مناسب به قهرمانان را داد که به طور حتم انگیزه بازیکنان را بیشتر خواهد کرد.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه نگرانی ازبابت داوری این رقابت ها ندارد، گفت: به طور معمول داوری رقابت های جهانی مشکل خاصی ندارد و از این بابت هیچ نگرانی نداریم.
وی درباره آینده کاراته کاهای امید ایران نیز اظهارداشت: این ها امیدهای کاراته ایران هستند و به طور حتم می توانند با تلاش بیشترو شرکت در مسابقات معتبر جایگزین مناسبی برای نفرات اصلی تیم ملی باشند.
در اوزان منهای ۶۰،۶۷ ،۷۵ ،۸۴ و به اضافه ۸۴ به ترتیب میعاد یاری، علیرضا شیرصفت، علی اصغرآسیا بری، مهدی خدابخشی و کوشا تیموری برای تیم امید کاراته ایران به روی تاتامی می روند.
نمایندگان ایران به منظور شرکت در کمپ تدارکاتی دوازدهم آبان ماه به اندونزی می روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا