روحانی: انتخابات باید هرچه زودتر برگزار شود/ باندبازی و جناح بندی به ما ضربه می‌زند

مربی تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم تا پایان سال جاری انتخابات فدراسیون برگزار و رئیس جدید معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز حسین روحانی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس،‌ در مورد تغییرات اخیر در رأس فدراسیون کاراته، اظهار داشت: به هر حال در آستانه اعزام تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید به مسابقات جهانی یک تغییراتی در رأس فدراسیون کاراته رخ داد و حالا نمی‌دانم که چرا این اتفاقات زمانی که کاراته‌کاها در کمتر از ۲۰ روز دیگر می‌خواهند به مسابقات جهانی اعزام شوند رخ داده است. به هر حال مسئولان ورزش طباطبایی را به عنوان سرپرست معرفی کرده‌اند، اما امیدوارم هر چه زودتر انتخابات فدراسیون کاراته برگزار و رئیس این فدراسیون انتخاب شود.

وی در ادامه افزود: من یک مقدار چشم و دلم به اینکه آرامش در انتظار کاراته است روشن نیست؛ چرا که این حاشیه‌ها تمامی ندارد و همیشه بوده است. بزرگترین ضربه‌ای که به کاراته می‌خورد از همین گروه و باند بازی و جناح‌بندی است تا این شرایط در کاراته حاکم است وضعیت کاراته به همین شکل ادامه دارد. متأسفانه در کاراته هیچکس فرد دیگری را قبول ندارد.

قهرمان سابق تیم ملی در ادامه عنوان کرد: به نظرم هر کسی نسبت به کارنامه‌ای که دارد باید در مورد کاراته اظهار نظر کند تا وقتی که مشکلات بین خانواده کاراته وجود دارد شرایط به همین منوال پیش می‌رود. رئیس بعدی هم که بیاید باز هم این حواشی وجود دارد. ما باید یاد بگیریم کنار هم مثل فدراسیون‌هایی که موفق هستند کار کنیم.

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری انتخابات تا چند ماه آینده موافق هستید یا خیر، گفت: تیم ملی کاراته سال آینده مسابقات جهانی اتریش را پیش رو دارد که این رویداد برای کاراته ایران بسیار حائز اهمیت است. این تنها خواسته من نیست بلکه همه خانواده کاراته دوست دارند هر چه زودتر رئیس فدراسیون انتخاب شود. به هر حال برای حضور در یک رویداد مهم باید کسی که مسئولیت این فدراسیون را در نظر می‌گیرد برنامه‌ریزی کند. امیدوارم تا قبل از پایان سال جاری رئیس جدید فدراسیون کاراته انتخاب شود. البته مسئولان ورزش شرایط را قطعا ارزیابی خواهند کرد و پس از آن در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهند کرد.

مربی تیم ملی امید در ادامه در مورد انتقاد یکی از مربیان گفت: یکی از مربیان تیم ملی طی چند روز گذشته مصاحبه‌ای را انجام داده و نتایج رقابت‌های جهانی سال قبل را با مسابقات قهرمانی آسیا که امسال در ژاپن کسب شده هم سطح ارزیابی کرده است. اصلا نتایجی که کاراته‌کاها در آلمان کسب کردند به هیچ عنوان با نتایجی که در ژاپن امسال کسب شده قابل مقایسه نیست و کسی نمی‌تواند این دو مسابقات را از لحاظ نتایج با هم ارزیابی کند. بنده پس از نتایجی که تیم ملی در ژاپن کسب کرد انتقادی نکردم، اما همین دوستان که چنین مصاحبه‌هایی را انجام می‌دهند سال قبل بعد از نتایجی که تیم ملی در قهرمانی جهان کسب کرد انتقادهای زیادی داشتند، اما من پس از نتایج قهرمانی آسیا سکوت کردم تا مثل آنها نباشم. فقط تنها به این موضوع اشاره می‌کنم دوستان با مصاحبه‌های خود دنبال توجیه کردن نتایج قهرمانی آسیا نباشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا