از کاراته این شهرستان انتظار بیشتری داریم

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت : از آن جا که اکثر ورزشکاران کاراته فارس در شهرستان شیراز حضور دارند از آنها انتظار بیشتری داریم تا خود را در عرصه های جهانی بیشتر نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ایرنا،محسن سالاری دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس هیات کاراته شیراز بیان داشت: سیاست ما این است که استقلال هیات های ورزشی شیراز را حفظ کنیم و این بدان معنا نیست که در تعامل با هیات های استان نباشیم.
وی اضافه کرد: انتخاب روسای هیات های ورزشی شیراز با پیشنهاد رییس هیات استان و در نهایت هم با موافقت اداره ورزش و جوانان شیراز صورت می گیرد و ما هیچ گونه دخالتی در این که چه کسی معرفی شود نداریم و مسوول هیات استان پاسخگوست .
سالاری خطاب به رییس جدید هیات کاراته شیراز گفت :کاراته شیراز ریشه در کشور دارد و در گذشته های دور بهترین مقام ها هم درکشور و هم بیرون ازمرزها بدست می آورد اما چند صباحی است که شادابی گذشته را ندارد.
این مقام مسوول بیان کرد : باید کوشید در تمام رده سنی تیم ملی به ویژه در رده بزرگسالان که چند سالی است هیچ ورزشکاری در تیم ملی ندارد، دو باره شاهد حضور چندین بازیکن از این شهرستان باشیم.
وی از خدمات ارزشمند حسن فرهادی رییس پیشین هیات کاراته شیراز تقدیر کرد و افزود : باید از تجریبات ارزنده او نیز استفاده شود .
رییس هیات کاراته فارس هم در این نشست گفت:عملکرد کاراته فارس در شش ماه نخست سال جاری خوب بوده اما انتظار بیشتری از کاراته کا های این استان می رود .
حمیدرضا ده بزرگی ادامه داد : خوشبختانه با تعاملی که میان خانواده کاراته فارس به وجود آمده این امیدواری وجود دارد که دو باره درجهان قهرمان معرفی کنیم.
وی اضافه کرد : بیشتر کار هیات کاراته فارس به شیراز معطوف است از این رو رییس هیات نیز کار بسیار دشواری را پیش رو دارد تا بتواند کاراته این کلان شهر را به شکوفایی برساند.
ده بزرگی به حضور تیم کاراته جندی شاپور شیراز در لیگ برترکاراته کشور اشاره کرد و افزود: پس از یک وقفه طولانی با حمایت شرکت جندی شاپور دوباره شاهد حضور تیم کاراته شیراز درلیگ برتر خواهیم بود.
وی افزود: حضور تیم جندی شاپور در لیگ برتر کاراته کشور سبب پویایی و شکوفایی این رشته خواهد شد چرا که با حضور یک تیم از فارس در لیگ برتر قابلیت های ورزشکاران این رشته را می توان بیشتر نشان داد .
عضوهیات رییسه کاراته فارس هم دراین جلسه بیان کرد: درکاراته فارس کمتر شاهد همدلی بوده ایم و هرگاه تعاملی به وجود آمد ورزشکاران با استعداد این رشته بیشتر خود را نشان دادند .
فریدون رییسی افزود :همه باید تلاش کنند تا کاراته فارس به ویژه شهرستان شیراز که بیشتر ورزشکاران را در دل خود جای داده است، چندین ملی پوش در تیم بزرگسالان داشته باشد.
وی بیان داشت : برنامه بسیار خوبی برای شکوفایی دوباره کاراته فارس در نظر گرفته شده که با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان و رییس شهرستان شیراز این امر محقق خواهد شد .
در پایان این نشست از حسن فرهادی رییس پیشن هیات کاراته شیراز تقدیر شد و مسعود زیگلری به عنوان رییس جدید این هیات معرفی شد./

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا