فرید خمامی: تمرین خوبی در ارومیه داریم/ در اندونزی هم اردو خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان پسران گفت: تیم فیکس جهانی زیرنظر مربیان و کادر فنی تمریناتشان را تا روز چهارشنبه( ۲۲ مهر ماه) در ارومیه دنبال می کنند و ادامه اردوها در تهران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز مازیار فرید خمامی به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: خداروشکر تیم آماده ای از لحاظ بدنی داریم که خوشبختانه کاراته کاآسیب دیده ای هم در تیم نیست و همه با انگیزه بالا تمرینات آماده سازی را انجام می دهند تا در رقابتهای جهانی اندونزی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: مسابقه ای داخلی بین نفرات حاضر در اردوی تیم ملی برگزار کردیم و این هفته هم تا قبل از پایان اردو مسابقه ای تدارکاتی با تیم منتخب استان آذربایجان غربی خواهیم داشت.

فرید خمامی گفت: باید از استانهای گیلان و ارومیه که تا کنون از اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان حمایت ویژه ای داشتند تشکر کنم.

وی ادامه داد: از جواد سلیمی رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی هم تشکر می کنم، هم به دلیل برگزاری تورنمنت بین المللی ارومیه که به ما اجازه داد تا تیم را در این رقابتها محک بزنیم و هم به خاطر شرایط و امکانات خوبی که در اختیار تیم ملی قرار داده تا تمرینات خوبی را در این استان دنبال کنیم.

فرید خمامی گفت: تمرینات ما تا شرکت در رقابتهای جهانی اندونزی ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه قبل از حضور در این پیکارها، یک هفته تمریناتمان در این کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا