فریدخمامی: انتخابی‌های تیم نوجوانان کاراته کاملا عادلانه بود

سرمربی تیم ملی نوجوانان کاراته گفت: رقابت‌های انتخابی این تیم در شرایطی کاملا عادلانه برگزار شد و انتخاب نفرات از ۸ استان نشان داد که هیچ‌گونه اعمال نفوذی در این تیم صورت نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مازیار فریدخمامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  اظهار داشت: وقتی برادر سعید حسنی‌پور که خودش مربی تیم ملی است در انتخابی‌ها شکست می‌خورد و کنار می‌رود و یا اینکه از بندرلنگه هم کاراته‌کایی انتخاب می‌شود، نشان‌دهنده این است که مبارزات انتخابی تیم ملی در فضایی کاملا عادلانه برگزار شده است.

وی ادامه داد: در مجموع از ۸ استان نماینده در تیم باقی ماندند که نشان‌دهنده این است که هیچ‌گونه اعمال نفوذی در تیم انجام نمی‌شود. به امید خدا چند روز زودتر به اندونزی می‌رویم تا پیش از شروع مسابقات جاکارتا بتوانیم در کمپ این کشور نیز حاضر شویم. این کمپ می‌تواند به نفرات برای بهتر ظاهر شدن در مسابقات کمک کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کاراته در مورد عدم اعزام این تیم به تورنمنت ترکیه نیز عنوان کرد: پیش از این در رقابت‌های ترکیه حضور داشتیم و به عناوین زیادی دست پیدا کرده بودیم و به همین دلیل فکر نمی‌کنم حضور در این میدان می‌توانست برای تیم ایران زیاد تاثیرگذار باشد، البته باید اشاره کنم که پیش از این پیکارها نیز تیم در ارومیه مسابقات خوبی را برگزار کرده بود.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در جاکارتا بهترین نتایج را برای کاراته ایران به ارمغان بیاوریم و از همین جا از همه علاقه‌مندان به کاراته خواهش دارم که برای تیم‌های اعزامی دعا کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا