روحانی:فدراسیون در تلاش است زودتر راهی اندونزی شویم

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته گفت:‌ انتخابی روز گذشته سالم بود و هر کسی که حقش فیکس شدن در تیم ملی بود به حقش رسید.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد نحوه برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: طی یکی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در کاراته رخ داده و تا لحظه آخر در هر وزن ما دو کاراته‌کا در اردوها نگه داشته‌ایم. امسال نیز روند کارمان به همان شکل برگزار شد. در واقع تقریباً ما سه ماه و نیم در هر وزن دو کاراته‌کا را نگه داشتیم و زود اعضای تیم ملی را فیکس نکردیم.

وی در ادامه افزود: در این مدت کاراته‌کاهای حاضر در اردوها با حضور در  مسابقات درون اردویی و مسابقات جام وحدت دوستی به خوبی محک خوردند و به شرایط ایده‌آل رسیدند. هرچند ما دوست داشتیم باز هم همان نفرات در اردوها بمانند، اما با توجه به اینکه باید اسامی ملی‌پوشان را زودتر به فدراسیون اندونزی اعلام کنیم ناچار شدیم مسابقات انتخابی را برگزار کنیم.

مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان در مورد برگزاری انتخابات با داوران رسمی، گفت: مسابقات با حضور داوران رسمی فدراسیون برگزار شد و انتخابی بسیار، بسیار سالمی را شاهد بودیم. هیچ فشاری روی ما نبود واقعاً‌ انتخابی بدون حاشیه‌ای را شاهد بودیم. به نظرم عدالت واقعی در کاراته روز گذشته اجرا شد و هر کسی که حقش حضور در تیم ملی بود به حق خود رسید.

روحانی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون تلاش می‌کنند حداقل یک هفته تیم را زودتر به محل برگزاری مسابقات( اندونزی) اعزام کنند تا پیش از آغاز مسابقات یک اردوی مشترک با تیم‌های حاضر در جاکارتا داشته باشیم. به احتمال فراوان هشتم یا دهم آبان ماه ما به اندونزی اعزام می‌شویم و بیست و یکم مسابقات آغاز می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: با تصمیم مسئولان فدراسیون به احتمال فراوان تیم ملی نوجوانان و جوانان با داورانی که قرار است در کلاس‌های آموزشی در اندونزی شرکت کنند اعزام شویم و با هماهنگی مسئولان فدراسیون قرار است یک سالن بدنسازی و پیست دو و میدانی در زمانی که در اندونزی هستیم در اختیارمان قرار بدهند. امیدوارم با دعای مردم بتوانیم از اندونزی خبرهای خوبی را به کشورمان ارسال کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا