سمندر: امیدها به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند/ جواب برخی را نمی دهم

علیرضا سمندر گفت: تیم ملی امید تمرینات خوبی را برای حضور در مسابقات جهانی دنبال می کند و در تلاش هستیم تا این تیم را قبل از اندونزی به یک تورنمنت بین المللی اعزام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق افزود: رقابتهای کاراته وان اتریش را برای حضور تیم ملی امید در نظر گرفته ایم و در تلاشیم تا روادید سفر به این کشور را دریافت کنیم و حتی با وزارت امورخارجه هم مکاتباتی داشته ایم ولی تا کنون نتیجه ای نداشته است. ضمن اینکه خانم شاه محمدی را مامور پیگیری این موضوع کرده ایم.

سمندر در مورد احتمال اعزام نشدن تیم امید به این مسابقات هم گفت: برای این موضوع تدابیر لازم را نیز بکار گرفته ایم. من قصد دارم قبل از اعزام به مسابقات جهانی این تیم حتما یک رقابت بین المللی را تجربه کند. به همین دلیل با فدراسیون های ترکیه و آذربایجان رایزنی داریم تا اگر روادید سفر به اتریش صادر نشد یک اردو یا مسابقه سه جانبه داشته باشیم و امیدها از این بابت متضرر نشوند.

وی در خصوص شرایط ادامه همکاری با غلامرضا دباغیان به عنوان سرمربی تیم ملی هم گفت: اینکه دباغیان هدایت تیم ملی را همچنان برعهده خواهد داشت موضوعی است که تثبیت شده و صحبت های مقدماتی هم با وی صورت گرفته است. وی باید برنامه های خود را برای حضور در مسابقات جهانی و حتی زمان برگزاری مسابقات انتخابی و اردوها را اعلام کند تا ما مقدمات کار را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص سخنان پناهی در مورد تخلف های صورت گرفته در این فدراسیون گفت: من نمی دانم ایشان دنبال چیست و هر زمان که بحث و انتقادی از فدراسیون پیش می آید ، وی در مطبوعات اظهار وجود کرده و سخنانی را بیان می کند. قصد ندارم پاسخ وی را بدهم. فدراسیون کاراته به اندازه کافی کار دارد که وقت خود را صرف پاسخگویی به این قبیل موضوعات بی ارزش ندهم. خانواده کاراته با بررسی اتفاقات این رشته در طول زمانهای مختلف به خوبی پی می برند جریان چیست و این افراد دنبال چه چیزی هستند.

سمندر ادامه داد: رقابتهای جهانی نوجوانان ، جوانان و امید را پیش رو داریم ، دوشنبه هفته جاری مرحله نهایی رقابتهای انتخابی نوجوانان و جوانان برگزار می شود و ترکیب نهایی تیم های اعزامی به این رقابتها مشخص می شود و باید پس از آن به دنبال کارهای اعزام باشیم به همین دلیل ترجیح می دهم امور فدراسیون را پیگیری کنم تا جواب برخی را بدهم.

وی در پایان گفت: امیدوارم تیم های اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی بتوانند نتایج خوبی در این مسابقات کسب کنند. این نفرات آیند های کاراته کشور هستند و باید تلاش کنیم با روحیه لازم و آمادگی مناسب به این رقابتها اعزام شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا