هروی: امیدهای کاراته به اردو می روند/ در انتظار سفر به اتریش

دور جدید تمرینات تیم ملی امید کاراته کشورمان در حالی از فردا دوشنبه آغاز می شود که فدراسیون کاراته در تلاش است تا این تیم را به رقابتهای کاراته وان اتریش اعزام کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، مرحله یازدهم اردوی تیم ملی امید با حضور ۵ کاراته کا در سالن شهید کبکانیان تهران زیر نظر شهرام هروی آغاز خواهد شد. این برای اولین بار است که رقابتهای جهانی در رده سنی امید در ۵ وزن برگزار خواهد شد که پس از برگزاری چند مرحله رقابتهای انتخابی در نهایت میعاد یاری ، علیرضا شیرصفت ، علی اصغر آسیابری ، مهدی خدابخش و کوشا تیموری جواز حضور در این رقابتها را کسب کرده اند.

شهرام هروی سرمربی این تیم در مورد برنامه های این اردو هم گفت: تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان ۴۰ روز فرصت داریم به همین دلیل همچنان تمرینات خود را طبق برنامه در دو بخش فنی و بدنسازی دنبال خواهیم کرد.

وی به کمبود تجربه یه عنوان یکی از مشکلات اصلی این تیم اشاره کرد و اظهار داشت: برای رفع این مشکل در شرایط فعلی از پتانسیل موجود در داخل کشور استفاده می کنیم و جا دارد از اعضای تیم ملی تشکر کنم که بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا با وجود خستگی در اردوها حاضر شده و با اعضای تیم تمرین کردند.

سرمربی تیم ملی افزود: حضور ملی پوشان با تجربه رده سنی بزرگسالان در اردو خیلی برای ما مفید بود به طوری که حضور و تمرین این کاراته کاها با جوانان ما  باعث انگیزه بیشتر کاراته کاها شده و حال و هوای دیگری به اردوی تیم ملی می دهد.

هروی افزود: فدراسیون در تلاش است تا مقدمات سفر تیم ملی به مسابقات کاراته وان ترکیه را فراهم کند. این مسابقات که با حضور برخی از بهترینهای جهان برگزار خواهد شد برای امیدهای کاراته خیلی مفید و می تواند در راه موفقیت ما تاثیر زیادی داشته باشد.

وی افزود: این تیم ملی امید است و متعلق به شخص خاصی نیست. مسئولیت آن مدت کوتاهی به من سپرده شده و از همه کسانی که می توانند به ما کمک کنند تا تیم خوب و آماده ای راهی رقابتهای جهانی کنیم دعوت می کنم با حضور در اردوهای تیم ملی کمک حال من و همکارانم باشند. معتقدم تیم خوبی داریم و تعدادی از آنها می توانند سالهای آتی به ترکیب تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنند.

کاراته کاها خود را برای حضور در نهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان که ۲۱ تا۲۴ آبان ماه در اندونزی برگزار می شود، آماده می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا