امینی: فردی به فدراسیون کاراته بیاید که اهل ضابطه باشد

نایب رئیس پیشین بانوان فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم مسئولان ورزش همفکری کنند و فردی سکان کاراته را در دست بگیرد که اهل ضابطه باشد.

 به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز،اشرف امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد نتایج ضعیف تیم ملی کاراته بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: همه مسائل و مشکلات از نتیجه‌ای که کسب شد، مشخص است. موضوع این جاست که واقعاً نمی‌دانم باید از کجای مشکلات بگویم. بعد از رقابت‌های ازبکستان کاراته بانوان رشد داشت، اما در ژاپن نتایج چیز دیگری بود.وی ادامه داد: واقعاً جای تأسف دارد و به اعتقاد من باید تیمی فنی مشکلات را بررسی کند. وقتی نتایج را با دوره قبلی مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که مسلماً مشکلاتی وجود داشته است که باید آنها را موشکافانه بررسی کرد، این نتایج نمی‌تواند توجیه منطقی‌ داشته باشد و قطعاً برنامه‌ریزی درست نبوده که تا این میزان نتایج نسبت به دوره‌ قبل متفاوت بوده است.

نایب رئیس پیشین کاراته بانوان  عنوان کرد: تمام امیدمان این بود که تیم در کومیته تیمی نتیجه بگیرد، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم مسئولان ورزش همفکری کنند و فردی سکان کاراته را در دست بگیرد که اهل ضابطه باشد. در زمان من کسی در مورد نحوه چیدمان تیم نظر نمی‌داد و تنها موردی که باعث جدا شدن من از فدراسیون شد جریان اعزام تیم دوم جوانان به رقابت‌های قهرمانی آسیا بود.

امینی گفت: سه هفته قبل از اعزام به من گفتند تیم دوم را در بخش کاتای تیمی به امارات اعزام کنم که من قبول نکردم، زیرا باید پاسخگوی بچه‌ها و خانواده‌یشان می‌بودم. دو روز مانده به مسابقات کار خودشان را کردند و البته گفتند بعداً برای تیم اول به نوعی جبران خواهند کرد و در پایان هم شاهد آن اتفاقات بودیم. در تمام مدتی که در فدراسیون بودم تنها در دو اعزام تیم را همراهی کردم: اولی رقابت‌های کاراته وان ترکیه بود و دومی نیز مسابقات قهرمانی آسیا در امارات که آن نتایج درخشانی ‌داشت.

او یادآور شد: واقعاً ناراحت هستم که تیم در ژاپن نتیجه نگرفت و امیدوارم حواشی از این رشته کنار رود و شاهد اتفاقات خوب در آینده باشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا