مهدی‌زاده: از نظر فکری و بدنی آماده بودم/ژاپنی‌ها میزبانی خوبی نداشتند

قهرمان کاراته آسیا گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا از نظر روحی و بدنی کاملا آماده بودم و همیشه هم از حضرت معصومه (س) مدد می‌گرفتم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، امیر مهدی زاده نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته پس از کسب مدال طلا در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژاپن اظهار داشت: مسابقات از لحاظ فنی در بالاترین سطح برگزار شد. به هرحال در قهرمانی آسیا تمام بهترین های آسیا حضۅر پیدا می کنند. برای رسیدن به مدال طلا با پنج نفر از مدعیان مبارزه کردم و مدال طلا کسب کردم.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر روز مسابقات از لحاظ بدنی و فکری شرایط خوبی داشتم که توانستم اولین مدال طلای کاروان را کسب کنم.

مهدی زاده در مورد اهدای مدال طلای خود به حرم حضرت معصومه گفت: قبل از حضور در مسابقات دعا کره بودم که اگر مدال طلا کسب کنم آن را به حرم حضرت معصومه اهدا خواهم کرد. در طول مسابقات هم از حضرت معصومه مدد می گرفتم. قطعا پس از بازگشت به تهران طی مراسمی این کار را انجام خواهم داد.

وی در مورد بی نظمی مسابقات گفت: ژاپنی ها واقعا در مورد زمان برگزاری مسابقات بی نظمی های زیادی داشتند. اصلا راس ساعت مسابقات برگزار نمی شد. سالن مسابقات واقعا خیلی کوچک بود و در حد و اندازه مسابقات قهرمانی آسیا نیست.

قهرمان آسیا در ادامه افزود: شرایط میزبانی مسابقات در حد و اندازه ژاپن نبود. همه تصور می کردند که چون ژاپن مهد کاراته دنیا است قطعا میزبانی خوبی خواهد داشت. البته ژاپنی ها میزبان المپیک هستند. اما اصلا همه چیز برعکس تصورات ما بود و برگزاری مسابقات در شان ژاپنی ها نبود.

مهدی زاده در مورد داوری ها گفت: داوری ها مشکل خاصی نداشت. من در فینال با نماینده ژاپن مبارزه داشتم اما هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. تنها ژاپنی ها حمایت تماشاگران را داشتند و ناداوری ندیدم. مربیان نیز به این موضوع اشاره کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا