غروب کاراته در سرزمین آفتاب تابان/ یک سالن دوهزار نفری برای مسابقات قهرمانی آسیا!

در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ژاپن ورزشگاه بسیار کوچکی برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده و هوای شهر یوکوهاما هم بسیار گرم است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از ژاپن، سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از امروز(جمعه) به میزبانی ژاپن و در ورزشگاه کولترال گیماناسیوم ژاپن آغاز شده است و امروز در بخش مردان و بانوان ۷ نماینده از کشورمان در بخش کومیته و کاتای مردان و بانوان به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

* ژاپن در حالی سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا را برعهده گرفته است که در تلاش است تا این رشته را وارد المپیک کند.هرچند که ژاپن مهد کاراته دنیا است اما گویا کاراته در کشور چشم بادامی ها به فراموشی سپرده شد و به همین دلیل استقبال بسیار بسیار کمی را از سوی شهروندان ژاپنی شاهد هستیم. به نوعی کاراته در سرزمین تابان، کم نور است و کمی تر هواداری از آن استقبال می کند.

*ورزشگاه کولترام گیماناسیوم یک ورزشگاه بسیار کوچکی است که شاید کمتر از ۲ هزار نفر در این ورزشگاه بتوانند مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

*هوای شهر بندری یوکوهاما بسیار شرجی است و همین موضوع باعث شده تا فضای داخل مسابفات بسیار گرم باشد.

* مسئولان برگزاری این رقابت‌ها ی فضای بسیار کوچکی برای تیم‌ها در نظر گرفته‌اند که ورزشکاران در کنار هم تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

*ژاپنی ها در حالی تلاش می‌کنند که کاراته را وارد المپیک کنند که اصلا هیچ گونه تبلیغاتی از این مسابقات در سطح شهر یوکوهاما دیده نمی‌شود. حتی یک بنر از سوی مسئولان برگزاری در ورزشگاه و اطراف محل برگزاری مسابقات دیده نمی‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا