هروی: نقاط ضعف و قوت ملی‌پوشان در ارومیه شناسایی شد/ امیدوارم در اندونزی به خواسته‌مان برسیم

سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت: در مسابقات جام وحدت و دوستی نقاط ضعف و قوت ملی‌پوشان را شناسایی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تأثیر حضور ملی‌پوشان در مسابقات جام وحدت و دوستی برای انتخاب شدن در تیم ملی امید، گفت: کاراته‌کاهایی که در انتخابی مرحله اول حضور پیدا کردند و پس از آن در مسابقات جام وحدت و دوستی حضور داشتند باید بداند که با حضور در این مسابقات امتیازهایی به آنها تعلق می‌گیرد که می‌تواند در انتخاب‌های بعدی تأثیرگذار باشد. عملکرد کل نفرات در انتخابی و مسابقات جام وحدت و دوستی منوط بر این است که یک بازیکن انتخاب شود.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه مسابقات جام وحدت و دوستی از همه لحاظ برای تیم‌های ملی مفید بود مخصوصاً برای تیم ملی امید. به هر حال ما بهره‌های لازم را بردیم و بازیکنانمان با قهرمانان جهان، بازی‌های آسیایی و … مبارزه کردند که در این میان حریفان خارجی نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند که کاراته‌کاهای ما با آنها نیز مبارزه کردند.

سرمربی تیم ملی امید در ادامه عنوان کرد: ما در مسابقات جام وحدت و دوستی نقاط ضعف و قدرت ملی‌پوشان را شناسایی کردیم. امیدوارم در اندونزی ملی‌پوشان بهترین مبارزات را انجام بدهند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. بازیکنان ما با مبارزاتی که در جام وحدت و دوستی داشتند ثابت کردند که می‌توانند در مسابقات جهانی اندونزی به خواسته‌مان برسند.

هروی در مورد حضور تیم‌های خارجی در این دوره از رقابت‌ها، اظهار داشت: تیم‌های خوبی مثل ترکیه، آذربایجان و فرانسه که همه از بهترین‌های دنیا هستند در جام وحدت و دوستی حضور پیدا کردند به رزومه ترکیه و آذربایجان نگاه کنید، آنها عناوین قهرمانی اروپا را در کارنامه خود دارند به خصوص ترکیه‌ای‌ها که در مسابقات جهانی عملکرد خوبی در طول این سال‌ها داشتند. اتفاق خوبی در ارومیه رخ داد، امیدوارم این مسابقات تداوم داشته باشد. حضور تیم‌هایی که از آنها نام بردیم باعث می‌شود تا سال آینده کشورهای دیگر برای حضور در این رویداد راغب باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا