۳ کاراته کا از اردوی تیم نوجوانان و جوانان خط خوردند

پس از شرکت در یازدهمین دوره رقابتهای جام و حدت و دوستی ارومیه، ۳ کاراته کا با نظر کادر فنی از اردوی تیم های نوجوانان و جوانان کنار گذاشته شدند.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مازیار فرید خمامی سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت:  جام بین المللی وحدت و دوستی رقابتهای خوبی بود و تیم های آذربایجان و ترکیه از وجود بازیکنان خوبی بهره می بردند.

وی افزود: این مسابقات برای تیم ما مفید بود و به آمادگی مان کمک کرد. توانستیم مشکلات فنی و عمده را مشخص کرده و به نقاط قوت و ضعف تیم پی ببریم. تیم ملی نوجوانان  و جوانان برای اینکه در رقابتهای جهانی مدال کسب کند قبل از هر چیزی نیاز به حضور در تورنمنت های با ارزش دارد.

سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان گفت: تیم ایران از ۱۰ وزن۸ طلا و یک نقره بدست آورد اما در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم نتوانستیم به مدال برسیم. توانایی های ما در این وزن پایین است. ۲ کاراته کای این وزن را حفظ می کنیم اما تا رقابتهای جهانی اندونزی ۲ ماه فرصت داریم.

وی در مورد نفرات خط خورده از اردوی تیم ملی گفت: بر اساس نتایج گذشته، تست ها و مشاوره با کادر فنی تصمیم به کنار گذاشتن ۳ بازیکن از اردو شدیم.

فرید خمامی ضمن تشکر از مربیان تیم ملی تصریح کرد: ما تمرینات را با برنامه ادامه دادیم و برای حضور در یازدهمین دوره پیکارهای وحدت و دوستی از برنامه اصلی مان خارج نشدیم.

وی گفت: به جرات می توانم بگویم در صورتی که قوانین اجازه می داد تیم جوانان ما می توانست در بخش تیمی شرکت کرده و بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.

فرید خمامی در پایان  ضمن ابراز امیدواری در برگزاری این رقابتها در سالهای آینده گفت:از جواد سلیمی رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی و همکاران او تشکر کرده و برای برگزاری رقابتهای جام وحدت و دوستی که هزینه بالا و شجاعت می خواهد، به او تبریک می گویم.

اسامی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان پس از کنار گذاشته شدن ۳ بازیکن بدین شرح است:

نوجوانان/

وزن ۵۲-کیلوگرم: محمد رضا امیری و حمید حسنی پور

وزن ۵۷-کیلوگرم: محمد رضا مرادی و سید علی کریمی

وزن ۶۳-کیلوگرم: یحیی شهگل

وزن ۷۰-کیلوگرم: هادی طاهر پور و عرفان کیمیاجو

وزن ۷۰+کیلوگرم: باربد صداقت و مجید نیکوهمت

جوانان/

وزن ۵۵-کیلوگرم: علی مسکینی

وزن۶۱-کیلوگرم: امیر رضا میرزایی

وزن ۶۸-کیلوگرم: الیاس محمد زاده و امیر حسین سهرابی

وزن ۷۶-کیلوگرم: مهدی قراری زاده و حمید رضا نجاتی

وزن ۷۶+کیلوگرم: سید رضا خوش کلام و صالح اباذری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا