سرمربی تیم ملی کاراته امید: با آمادگی کامل راهی لیگ جهانی می‌شویم

سرمربی تیم ‌ملی کاراته امید ایران می‌گوید شاگردانش بهترین عملکرد را در مسابقات جام “وحدت و دوستی” داشتند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، شهرام هروی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری‌ ایسنا، به عملکرد تیم ‌ملی امید ایران در مسابقات جام “وحدت و دوستی” اشاره کرد و گفت: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و ملی‌پوشان امید ما نیز توانستند با عملکرد خوبی که در این تورنمنت از خود بر جای گذاشتند توانایی بالای خود را نشان دهند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: در روز پایانی این مسابقات دیدیم که ملی‌پوشان امید ایران توانستند با شایستگی آذربایجان را شکست دهند و عنوان سومی کومیته تیمی را به دست بیاورند. به نظرم این مسابقات بهترین میدان برای آماده شدن ملی‌پوشان امید بود.

سرمربی تیم ‌ملی کاراته امید ایران در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو با بیان این که آینده ملی‌پوشانش درخشان خواهد بود، خاطر‌ نشان کرد: مطمئن باشید اعضای تیم ملی امید ایران به زودی جا پای قهرمانان کاراته بز‌ر‌گسالان ایران می‌گذارند و می‌توانند در آسیا و جهان عناوین برتری را کسب کنند.

هروی به حضور ملی‌پوشان تیم امید در ر‌قا‌بتهای پیش‌رو اشاره کرد و ا‌دا‌مه‌ داد: به زودی برای شرکت در لیگ جهانی عازم ترکیه و سپس عازم اتریش می شویم و تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه‌ را به دست بیاوریم. ملی‌پوشان امید نیاز به حمایت بیشتری دارند تا بهترین عملکرد را در ر‌قا‌بتهای جهانی داشته باشند.

او در پایان خاطر‌ نشان کرد: در مسابقات جام “وحدت و دوستی” دیدیم که ملی‌پوشان امید با شایستگی ر‌قا‌بت خود را به پایان رساندند و این نشان از توانمندی‌های آنها دارد. امیدوارم با حمایت از این ملی‌پوشان شاهد پیشرفت روز افزون آنها باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا