سمندر: عدم انتخاب صافی به منزله عدم توانایی او نیست

رئیس فدراسیون کاراته بعد از انتصاب محمد علی مردانی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: عدم انتخاب صافی به منزله عدم توانایی او نیست.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، رئیس فدراسیون کاراته بعد از انتصاب محمد علی مردانی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: عدم انتخاب صافی به منزله عدم توانایی او نیست.

علیرضا سمندر به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: گزینه های دیگری نیز برای این مسئولیت مدنظر داشتیم و همانطور که قبلاً اعلام کردم احمد صافی نیز جزو کسانی بود که می توانست به عنوان دبیر به کاراته خدمت کند. اما وی دانشجوی دکتراست و مسئولیت کاراته دانشگاه آزاد یکی از قطب های مسلم کاراته باشگاههای کشور به خصوص سوپر لیگ را بر عهده دارد.

سمندر افزود: از طرفی صافی مسئولیت سبک wskf و عضویت در کمیته فنی فدراسیون را نیز بر دوش دارد. لذا چون ممکن بود ایشان برای حضور مفید در فدراسیون کاراته وقت کافی را نداشته باشند به سراغ گزینه های دیگر رفتیم.ضمن اینکه صافی از سرمایه های کاراته است و عدم انتخاب او به عنوان دبیر فدراسیون، منافی توانمندی های او نیست و انشاءالله در آینده از او استفاده خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا