هروی: کاراته کاران امید امروز روی تاتامی می روند

سرمربی تیم کاراته امید گفت:پس از برگزاری پنج مرحله اردو و درآستانه برگزاری ششمین مرحله اردو کاراته کاران امروز روی تاتامی می روند.به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، شهرام هروی امروز( چهارشنبه ) به خبرنگار ایرنا گفت : ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم امروز درسالن کبکانیان مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می شود . امیدهای کاراته ایران تا به این مرحله از اردو ها درهیچ مسابقه رسمی شرکت نکرده و فقط تمرین کرده اند بر همین اساس تصمیم گرفتیم آنان را دریک دیدار رسمی آزمایش کنیم.
وی افزود: کاراته کاها صبح امروز تمرینی سبک را برگزار کردند و بعد از ظهر با توجه به هماهنگی که با فدراسیون کاراته داشتیم با تیم منتخب استان مرکزی دیدار می کنند.
سرمربی تیم کاراته امید ایران افزود: این اردوی تدارکاتی تا نوزدهم مردادماه ادامه می یابد و کاراته کاران روزی دو نوبت تمرین خواهند داشت . آنها درادامه و پس از یک استراحت کوتاه برای حضور در هفتمین مرحله اردو به ارومیه می روند.
هروی با بیان این که از تیم کاراته امید برای شرکت درمسابقات جام وحدت و دوستی دعوت شده است ، ادامه داد: پس از برگزاری هفتمین مرحله اردو ، کاراته کاران در این رقابت ها شرکت خواهندکرد .
هم اکنون ۱۲کاراته کا دراردوی تدارکاتی تیم امید حاضر هستند و تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادرفنی پیگیری می کنند.
کاراته کاران امید ایران خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اندونزی که آبان ماه دراین کشوربرگزار می شود، آماده می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا