گنج‌زاده: حقوقی که فدراسیون می‌دهد، تنها هزینه رفت و آمدمان می‌شود

سجاد گنج‌زاده می‌گوید با حقوقی که ملی‌پوشان از فدراسیون کاراته دریافت می‌کنند تنها می‌توانند هزینه رفت و آمد خود را پرداخت کنند و دیگر پولی برای خودشان باقی نمی‌ماند!

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، ملی‌پوش کاراته ایران در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه ماهانه ۵۰۰ هزار تومان از فدراسیون به عنوان حقوق دریافت می‌کند، اظهار کرد: ۴۵۰ هزار تومان از این مبلغ را باید صرف هزینه رفت و آمد کنیم که دیگر برای خودمان و حتی برای خرید مکملهای تقویتی پولی باقی نمی‌ماند و مجبوریم برای چنین مواردی از جیب خودمان هزینه کنیم.

گنج‌زاده با اشاره به مرحله قبلی اردوی تیم ملی در کرمانشاه گفت: اردویمان در کرمانشاه عالی بود. در مدت زمان کمی که تا مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن باقیمانده است تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا به نهایت آمادگی برای حضور در این رقابتها برسم، چرا که انتظارم از خودم بسیار بالاست و معتقدم با تمریناتی که تا به حال پشت سر گذاشته‌ام، تنها ۶۰ درصد به شرایط ایده‌آلم نزدیک شده‌ام و به همین خاطر امیدوارم در اردوهای آینده این میزان را به ۱۰۰ درصد افزایش دهم.

او ادامه داد: من برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا انگیزه بسیاری دارم و می‌خواهم به شکلی برابر حریفانم قرار گیرم که هیچکدام حرفی برای گفتن نداشته باشند.

گنج زاده با بیان اینکه رقبای سختی در این رقابتها برابرش قرار خواهند گرفت، عنوان کرد: اصلی‌ترین حریف من، نماینده ژاپن است و بعد از او کاراته‌کاهای کویت و قزاقستان نیز حریفان قدرتمندی هستند. البته با توجه به اینکه هر کشوری برای نتیجه گرفتن در این تورنمنت هزینه و تلاش بسیاری می کند، نمی‌توانم به کاراته‌کاهای سایر کشورها نیز بی‌توجه باشم چرا که بعید نیست استعدادها و بازیکنان تازه‌ای نیز در این دوره معرفی شوند.

کاراته‌کای تیم دانشگاه آزاد به عقد قراردادش با این باشگاه نیز اشاره کرد و گفت: هفته گذشته با مسئولین دانشگاه آزاد به تفاهم رسیدم و تلاش خواهم کرد که مثل گذشته در رقابتهای سوپرلیگ با قدرت حاضر شوم و از هیچ تلاشی برای رسیدن دانشگاه آزاد به حق خودش در این تورنمنت که به نظرم همان قهرمانی است، کوتاهی نمی‌کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا