صافی: سمندر با تجربه و اهل ریسک است

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: برای کار در فدراسیون کاراته با نظر وزارت ورزش و رئیس فدراسیون کاراته آماده خدمت به کاراته هستم.به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، احمد صافی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره پیشنهاد دبیری فدراسیون کاراته به وی  گفت: امروز مطلع شدم که تغییرات قطعی است و برای کار فدراسیون کاراته با نظر وزارت ورزش و رئیس فدراسیون آماده کار خدمت به کاراته هستم و منتظر هستم که پس از برگزاری جلسات و مذاکرات جدی با رئیس فدراسیون و قطعی شدن تغییرات اگر صلاح باشد کار را شروع کنم.

وی ادامه داد: بخشی از تغییرات در فدراسیون بر عهده رئیس این مجموعه است و بخشی دیگر در اختیار وزارت ورزش و جوانان صافی در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات در این فاصله زمانی که کمتر از یک ماه تا مسابقات قهرمانی آسیا مانده است به صلاح کاراته است بیان داشت: به طور حتم کسی نمی‌تواند جای رئیس  فدراسیون تصمیم بگیرد چون وی انسان با تجربه‌ای است و قطعا به نتایجی رسیده که این تصمیم را اتخاذ کرده است.

صافی در ادامه افزود: اما مطلبی که مشهود است این است که سمندر اهل ریسک است و این مسئله را سال گذشته آن هم در مقطع حساس قبل از رقابت‌های قهرمانی جهان ثابت کرد که خیلی‌ها انتقاد می‌کردند،از جابجایی‌ها اما همه شاهد بودند که نتیجه داد و تیم ملی  بعد از ۵۰ سال در کومیته تیمی به قهرمانی دست یافت.

سرمربی تیم دانشگاه  آزاد با اشاره به صحبت‌های رئیس فدراسیون خاطر نشان کرد: مطلبی که در صحبت های علیرضا سمندر مشهود است این  است که وی در عین این که از کار با محسن آشوری ابراز علاقه کرده عنوان کرده که شرایط ادامه همکاری با آشور فراهم نبوده است.

وی افزود: به هر حال تغییرات لازم است هر چند حضور محسن آشوری در فدراسیون لازم بود،چون وی فردی با تجربه است اما طبق گفته رئیس فدراسیون کاراته تغییرات لازم بوده است.

صافی در پایان برای کاراته آرزوی موفقیت نموده و گفت: امیدوارم که نه تنها رشته کاراته، تمام رشته‌هایی که مدال آور هستند روز به روز موفق باشند و در مسیر صحیح رو به پیشرفت گام بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا