قربانعلی پور و تیم تهران مسافران ژاپن شدند/ تدین به مسابقات جهانی می رود

​مرحله دوم رقابتهای انتخابی کاتا امید و بزرگسالان امروز سه شنبه ۱۳ مرداد ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در رقابتهای انتخابی کاتا که امروز در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و کاتاروها سه دور کاتا اجرا کردند.

در کاتای انفرادی رده سنی بزرگسلان  داود شاهچراغی با امتیاز ۸/۲۴ مقام نخست را بدست آورد، مهران قربانعلی پور با ۶/۲۴ در رده دوم قرار گرفت، ابوالفضل شهجردی با ۵/۲۴ سوم شد و سیروس خالقی با ۴/۲۴ در مکان چهارم ایستاد.

در دور سوم امتیاز شاهچراغی و قربانعلی پور مساوی شد تا این ۲کاتارو دور چهارم را هم اجرا کنند اما شاهچراغی پس از دور چهارم در مکان نخست قرار گرفت. اما از حضور حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا ژاپن انصراف داد تا قربانعلی پور به عنوان مسافر این پیکارها معرفی شود.

در این بخش ۶ کاتارو شرکت داشتند.

در کاتای تیمی  تیم تهران(مقدم) با امتیاز ۷/۲۴ اول شد و به عنوان نماینده کشورمان در سیزدهمین دوره پیکارهای آسیایی شرکت می کند.

تیم کرمان الف با ۶/۲۴ در مکان دوم ایستاد، دانشگاه آزاد اسلامی با ۳/۲۴ در جای سوم قرار گرفت و تیم کرمان ج با ۲/۲۴ چهارم شد.

در کاتای تیمی ۹ تیم شرکت داشتند.

در کاتای انفرادی رده سنی امید، امیر بهادر تدین ۷/۲۴ امتیاز گرفت و اول شد، مهدی امامی با ۵/۲۴ امتیاز در مکان دوم ایستاد، سید علی خوشرو با ۹/۲۳ در جای سوم قرار گرفت، کیان کشفی راد با ۸/۲۳ امتیاز و عباس حیاتی فر با ۶/۲۳ امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

بدین ترتیب امیربهادر تدین به عنوان نماینده کاتای انفرادی در رده سنی امید در رقابتهای جهانی جاکارتای اندونزی شرکت خواهد کرد.

در این رده سنی ۷ کاتارو حضور داشتند.

رقابتهای انتخابی را فرهاد خطیری، موسی جعفری، یوسف گرشاسبی، عباس جنابی و محمود پورحاجی باقر قضاوت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا