صافی: با سمندر برای دبیری فدراسیون صحبت مختصری داشتم

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: با ایجاد تغییرات امکان همکاری با فدراسیون وجود دارد/ اگر ابتدا وضعیت دبیر فدراسیون مشخص نشود، کاری نمی‌توانیم از پیش ببریم/ من سوپرمن نیستم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، احمد صافی، سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفتگو با «نسیم»، در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر انتخاب او به عنوان دبیر فدراسیون کاراته شده است، اظهار داشت: دو شب پیش از طرف دوستانی با من تماس گرفته شد و اعلام کردند اتفاقاتی در چارت مدیریتی فدراسیون در حال اتفاق است اما این مسئله را بصورت گسترده باز نکردند.

وی ادامه داد: روز بعد از این اتفاق من جلسه‌ای مختصری  با سمندر رئیس فدراسیون کاراته داشتم و ایشان به من اعلام کردند به دنبال تغییراتی در پست دبیری فدراسیون هستیم و شما یکی از گزینه‌های دبیری فدراسیون هستید. من همانجا به رئیس فدراسیون کاراته اعلام کردم ابتدا آن طرف قضیه و تکلیف دبیر فعلی فدراسیون را مشخص کنید تا ما بعد بتوانیم در مورد حضور من برای این پست صحبت کنیم. من معتقد بودم و هستم اگر ابتدا وضعیت دبیر فعلی به صورت کامل مشخص نشود ما نمی‌توانیم کاری را انجام بدهیم. بعد از این صحبت‌ها نیز دیگر هیچ تماسی نه از طرف من و نه از طرف سمندر در مورد این موضوع برقرار نشده است و ما همچنان مشغول کارهای خود هستیم.

صافی در ادامه گفت: بحث تغییر در فدراسیون ابتدا نیازمند بررسی توسط وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته است و پس از مشخص شدن نظرات وزارت ورزش، فدراسیون کاراته باید گزینه‌های خود را تک به تک ارزیابی کند و با توجه به سوابق، نقاط قوت و توانایی آنها در این مورد تصمیم بگیرد همانطور که این حق نیز برای من است تا شرایط کاری و چهارچوب وظایف خود را ارزیابی کنم و تصمیم بگیرم آیا می‌توانیم فصل جدیدی در فعالیت فدراسیون کاراته ایجاد کنیم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که شما بعد از قطع همکاری با تیم‌های ملی معتقد بودید با فدراسیون سمندر امکان همکاری فراهم نیست، آیا در حال حاضر نظرتان تغییر کرده است، گفت: الان در حال حاضر قرار به انجام تغییرات است و شاید با تغییراتی که انجام می‌شود و ورود ایده‌های جدید و تغییر در روند اداره فدراسیون که ۴۰ کارمند دارد، امکان همکاری فراهم باشد.

وی ادامه داد: من سوپر من نیستم و قرار است جایگزین کسی بشوم که رکورد‌دار مسئولیت است و اگر این اتفاقات بیفتاد ما باید مجموعه فدراسیون را با بهترین سیستم‌های روز مدیریتی اداره کنیم تا بتوانیم شرایط را کنترل و باعث ارتقای فدراسیون باشیم. قطعا اگر این موضوع عملی شود از سیتم مدیریت روز دنیا برای اداره فدراسیون در همه ابعاد استفاده می‌کنیم تا شرایط بهتر از گذشته به پیش برود.

صافی در پاسخ به این سوال که در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا این تغییرات باعث حواشی بیشتر برای فدراسیون نخواهد بود، گفت: بعید می‌دانم این تغییرات باعث ایجاد حواشی و تاثیر منفی بر عملکرد تیم ملی بشود. تیم ملی کاراته در حال حاضر از کادرفنی با تجربه برخوردار است و بیشتر کار اصلی از لحاظ فنی روی این تیم انجام شده است و چه من و چه هر کس دیگری که به مجموعه فدراسیون ورود می ‌کند باید حامی کادرفنی باشد و  اعتبار ملی از اعتبار شخصی بالاتر است.  باید فرد جدید نیز فقط روی سیستم‌های اداری تغییرات ایحاد کند و به مسائل فنی ورود نکند .

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز کادرفنی و ورزشکاران ما به تغییرات در کاراته عادت کردند و این نفرات به این فهم رسیدند که باید فقط کار فنی خود را انجام بدهند و به اتفاقات فدراسیون کاری نداشته باشند. امیدوارم همزمان با تغییرات جامعه کاراته، تیم ملی نیز بتواند به نتایج قابل قبولی در مسابقات آسیایی دست پیدا کند و صدمه‌ای به آن وارد نشود.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا