سمندر: برکناری دبیر فدراسیون امروز ابلاغ شد/ هیچ خصومتی با آشوری ندارم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: وضعیت دبیر فدراسیون مشخص و برکناری او امروز ابلاغ شد و این موضوع قطعی است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلیل برکناری دبیر فدراسیون کاراته، اظهار داشت: بنده با محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته هیچ خصومت، دشمنی و یا مشکلی ندارم. همه می‌دانند که او را دوست دارم، اما دیگر نمی‌توانم با او کار کنم.

وی در مورد گزینه‌های احتمالی برای سرپرستی دبیری فدراسیون کاراته، گفت: با محمدعلی مردانی و احمد صافی صحبت کردم و یکی از این دو نفر به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب خواهند شد. برای معرفی این دوستان هیچ عجله‌ای ندارم.

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: ما خیلی وقت بود که با هم به مشکل خورده بودیم، اما طی چند روز گذشته به این نتیجه رسیدم که دیگر صلاح نیست با هم همکاری کنیم.

سمندر در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده است یا خیر، گفت: بنده به عنوان رئیس فدراسیون برکناری دبیر فدراسیون را به وزارت ورزش ابلاغ کردم. این موضوع جزو وظایف رئیس فدراسیون است.

سمندر در پاسخ به این سؤال که آیا موضوع برکناری شاه محمدی نیز صحت دارد یا خیر، گفت: خیر در بخش نایب‌ رئیسی بانوان تغییری فعلاً نخواهیم داشت.

سمندر در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید این تغییرات در آستانه اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا باعث به وجود آمدن حواشی جدید می‌شود، گفت: بالاخره حاشیه وارد کاراته می‌شود چه ایشان باشد چه نباشد. یک وقت اگر خدایی ناکرده مشکلی پیش می‌آمد، قطعا حاشیه‌ها بیشتر از این می‌شد، اما فکر نمی‌کنم که حواشی به وجود بیاید.

وی در ادامه عنوان کرد: ناگفته نماند که فدراسیون کاراته همیشه در حاشیه بوده است، چه درست، چه غلط برخی ها نمی‌گذارند که کاراته در آرامش باشد. آنها به درست یا نادرست بودن این رفتارها خیلی‌ها توجه ندارند و حاشیه سازی می‌کنند. من احساس می‌کنم شاید بعضاً وجود بعضی‌ها باعث می‌شود که حاشیه‌های ما خیلی زیاد شود به هر حال تصمیم گرفتم و امیدوارم این تصمیم روی بغض نباشد که به اعتقاد خودم نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا برکناری دبیر فدراسیون امروز به صورت رسمی مشخص می‌شود یا خیر، گفت: وضعیت دبیر فدراسیون مشخص شده و برکناری او امروز ابلاغ شد و این موضوع قطعی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا