سمندر: دبیر فدراسیون تغییر می‌کند/ حاشیه‌ها را جمع می‌کنم

رییس فدراسیون کاراته می‌گوید دبیر فدراسیون تغییر خواهد کرد اما نایب رئیس بانوان به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا سمندر در گفت‌وگو با ایسنا به اتفاقات اخیر در فدراسیون کاراته اشاره کرد و گفت: متاسفانه فدراسیون کاراته با ۵۰ سال سابقه این روزها دچار حاشیه‌سازی‌هایی از سوی برخی افراد شده که بیشتر آن‌ها جزو خانواده این ورزش هستند.

او ادامه داد: با این وجود من احترام تمامی اعضای خانواده کاراته را نگه می‌دارم و برای تمامی پیشکسوتان جایگاه ویژه‌ای قائل هستم. برای من حفظ حرمت‌ها بسیار مهم‌تر از قهرمانی جهان است و مطمئن باشید این حواشی پیش آمده را به زودی جمع خواهم کرد.

رییس فدراسیون کاراته با انتقاد نسبت به برخی مصاحبه‌هایی که در روزهای اخیر در مورد فدراسیون متبوعش صورت گرفته، اظهار کرد: برخی از اعضای خانواده کاراته مطالب درون خانوادگی را به رسانه‌ها می‌کشند و سبب می‌شوند تا به رییس فدراسیون، کادر فنی و دیگر اعضای خانواده کاراته بی‌حرمتی شود چون خود این افراد حرمت یکدیگر را نگه نمی‌دارند.

سمندر در مورد آخرین وضعیت تغییرات احتمالی در فدراسیون کاراته نیز اظهار کرد: در حال حاضر تصمیم داریم تا محسن آشوری دبیر فدراسیون را تغییر دهیم و به جای او احیانا آقای صافی و یا مردانی جایگزین خواهد شد.

او در مورد دلیل این تغییر نیز گفت: من سال‌هاست که با محسن آشوری دوست هستم و او را بسیار قبول دارم اما تغییرات در این برهه زمانی نیاز فدراسیون کاراته است. امیدوارم با حضور دبیر جدید در فدراسیون کاراته شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این رشته ورزشی باشیم.

رییس فدراسیون کاراته در مورد تغییر احتمالی نایب رییس بانوان این فدراسیون نیز اظهار کرد: هنوز تصمیمی در مورد خانم شاه‌محمدی گرفته نشده و ایشان همچنان به کار خود در فدراسیون ادامه خواهد داد.

سمندر در پاسخ به سوالی در مورد تغییر و تحولاتی که طی چند وقت اخیر در فدراسیون کاراته رخ داده نیز گفت: اعضای قبلی کادر فنی تیم‌های ملی کاراته خودشان تصمیم گرفتند که در این رشته ورزشی فعالیتی نداشته باشند و خود آن‌ها این قضیه را رسانه‌ای کردند و من هم چاره‌ای جز قبول استعفای آن‌ها نداشتم. رفتار من در این زمینه کاملا منطقی بود اما آن‌ها خودشان همه کارها را پیش بردند. من باید در آن برهه زمانی از جایگاه فدراسیون دفاع می‌کردم و این کار را نیز انجام دادم.

او خاطرنشان کرد: علیرضا سمندر همواره احترام اعضای خانواده کاراته را نگه می‌دارد اما آن‌ها نیز باید حرمت‌ها را حفظ کنند و جایگاه‌ها را بشناسند. مطمئنم طی چند روز آینده با تغییراتی که در فدراسیون صورت خواهد گرفت باز هم سیل انتقادات به سمت من روانه خواهد شد و مطمئن باشید من نیز جواب‌های محکمی را در این زمینه خواهم داشت.

رییس فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که چه زمانی فدراسیون متبوعش به ثبات می‌رسد گفت: در حال حاضر فدراسیون ثبات دارد و مطمئن باشید با تغییراتی که صورت می‌پذیرد ثبات بیشتری را در فدراسیون شاهد خواهید بود. از همه خانواده کاراته انتظار دارم از ما حمایت کنند و امیدوارم دست به دست هم دهیم و این ورزش را به پیشرفت بیشتری برسانیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا