شاهین: برای باز شدن فضا از انتخابی انصراف دادیم/ اختلاف فنی تیم‌ها با کاتای تبریز خیلی زیاد است

کاتاروی تیم تبریز گفت: از انتخابی تیم ملی کاتا انصراف دادیم تا فضا برای دیگر تیم‌ها باز شود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، احد شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد دلیل انصراف از حضور در انتخابی تیم ملی کاتا، اظهار داشت:‌ با تصمیم نیکو خصلت مربی تیم کاتای تبریز تصمیم گرفتیم در انتخابی تیم ملی شرکت نکنیم تا فضا را برای تیم دوم تبریز و دیگر تیم‌ها باز کنیم تا آنها نیز شانس خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امتحان کنند.

وی در ادامه افزود: فاصله تیم ما با تیم‌های دیگر خیلی زیاد است و این فرصت خوبی است تا تیم‌های دیگر با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا فاصله خود را با ما کمتر کنند. به هر حال اگر این فاصله همینطور ادامه داشت دیگر کاتاروها انگیزه خود را از دست می‌دادند و هیچ تمایلی برای حضور در مسابقات نداشتند. به هر حال با یک خرد جمعی تصمیم گرفتیم در انتخابی تیم ملی شرکت نکنیم.

کاتاروی تیم تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه ما حضور در لیگ‌های جهانی و رسیدن به اوج آمادگی است تا در مسابقات قهرمانی جهان که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود شرکت کنیم. تمام تلاش ما این است تا در مسابقات قهرمانی جهان که در اتریش قرار است برگزار شود شرکت کنیم. امیدواریم با حضور بهترین‌های دنیا برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: در انتخابی تیم ملی هر تیمی که موفق شد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود امیدواریم با دست پر بازگردد. همچنین در بخش کومیته نیز امیدواریم که قهرمانی دوره گذشته تکرار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا