حسن‌بیگی: بعید می‌دانم در مرحله بعدی اردوها شرکت کنم/ از مسئولان کاراته انتظار بیشتری داشتیم

عضو تیم ملی کاراته گفت: بعید می‌دانم با اتفاقی که برای ما رخ داده در سیزدهمین مرحله اردوی تیم ملی بتوانیم شرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، ابراهیم حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد سانحه رانندگی که روز چهارشنبه برای وی رخ داده است،‌ گفت: متاسفانه روز چهارشنبه پس از اینکه اردوی تیم ملی در کرمانشاه به پایان رسید تصمیم گرفتیم به تهران بازگردیم. به همراه ذبیح‌الله پورشیب و حسین سمندر به سمت تهران حرکت کردیم که در مسیر همدان- ساوه متاسفانه راننده خودروی پیکان وانت به دلیل خواب‌ آلودگی از مسیر منحرف شد و به شدت با ما برخورد کرد. این اتفاق باعث شد هر دو خودرو واژگون شود و یکی از دو سرنشینی که در خودروی پیکان وانت بودند فوت شد و نفر دوم هم خیلی شرایط مناسبی ندارد.

وی در ادامه افزود: گاهی اتفاق‌هایی برای ما رخ می‌دهد که به راحتی معجزه را با چشم‌هایمان می‌بینیم. کاملا به یاد دارم زمانی که خودروی وانت با ما برخورد کرد در هنگام واژگونی هر سه نفر اسم حضرت ابوالفضل(ع) را به زبان آوردیم. همین موضوع باعث شد که هیچ حادثه‌ای برای ما رخ ندهد. فقط یک مقدار فشار روحی روانی به ما وارد شده و از ناحیه گردن، کمر و ستون فقرات به دلیل واژگونی خودرو کوفتگی داریم.

ابراهیم‌بیگی در ادامه با گلایه از مسئولان فدراسیون خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان فدراسیون با اتفاقی که برای ما رخ داده بود حتی یک تماس تلفنی با ما نگرفتند فقط یک روز پس از حادثه دبیر فدراسیون با ما تماس گرفت. به هر حال ما انتظار داریم مسئولان بیشتر به فکر ما باشند. فقط زمانی که مدال‌آوری می‌کنیم به فکر ما نباشند. یک تماس کوچک می‌تواند ما را دلگرم کند. به هر حال ما به خاطر تیم ملی کشورمان راهی کرمانشاه شده بودیم.

عضو تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا با اتفاقی که برای شما رخ داده در مرحله جدید اردوها حضور خواهید داشت یا خیر؟ گفت: واقعیت این است که پس از واژگونی خودرو یک مقدار کوفتگی در بدنم احساس می‌کنم. بعید می‌دانم که بتوانم در این مرحله از اردوها شرکت کنم. هنوز خستگی مرحله قبل اردوها در تنمان باقی مانده و با آن اتفاقی که افتاد خستگی‌مان دوچندان شده. هنوز با کادر فنی تیم ملی در مورد این موضوع صحبت نکردم اما بعید می‌دانم که بتوانم در سیزدهمین مرحله از اردوها که در اراک می‌شود حضور داشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سانحه‌ای که رخ داد ما با خودروی شخصی پورشیب به سمت تهران در حرکت بودیم. به هر حال او به عنوان یک دوست به من و حسین سمندر لطف کرد تا ما را به تهران برساند. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون کمک کنند تا خسارتی که به پورشیب وارد شده جبران شود به هر حال خودروی او پس از واژگونی در این سانحه خسارت زیادی دیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا