تک ستاره های کاراته پایتخت به تیم ملی معرفی می شوند

رییس فدراسیون کاراته گفت: برای پیشبرد کاراته و ایجاد انگیزه در نوجوانان و جوانان، ستاره اوزان مختلف این رشته رزمی در تهران را به تیم های ملی معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز علیرضا سمندر عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه خاص فدراسیون کاراته ورود تک ستاره ها به ترکیب تیم ملی است که با این رویکرد بتوانیم مدال های بیشتری را در مسابقات بین المللی و المپیک کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته هیچ تک ستاره ای در سطح استان تهران نداشته ایم خاطر نشان کرد:هم اکنون سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی و نسرین دوستی توانسته اند مدال های باارزشی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: با تغییراتی که در مدیرت هیات کاراته استان تهران صورت گرفته توانسته ایم تا حدودی برنامه های این فدراسیون را در سطح استان اجرایی کنیم.

سمندرگفت: بیش از ۹۷هزار علاقه مند به ورزش کاراته در سطح استان تهران فعالیت می کنند که بازوی توانمند فدراسیون به حساب می آید.

وی عملکرد دانشجویان ایران در مسابقات المپیاد دانشجویان جهان را عالی ارزیابی کرد و گفت:کاراته کاهای ما توانستند در این پیکارهای مدال های ارزشمندی برای کشورمان کسب کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا