انتقاد نایب قهرمان کاراته جهان از امیر مهدی‌زاده

نایب قهرمان سابق کاراته جهان از صحبت های امیر مهدی زاده و مقایسه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در امارات با مسابقات آسیایی ژاپن و پایین دانستن سطح مسابقات امارات انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز حامد زیکساری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: من در مسابقات آسیایی امارات که تیم ایران قهرمان شد کاپیتان تیم ملی بودم و این که امیر مهدی زاده می گوید سطح آن رقابتها پایین بود اشتباه است و بابت این گفته خود باید از همه ملی پوشان آن تیم عذرخواهی کند. چطور می گوید سطح مسابقات امارات پایین بود وقتی که ذبیح الله پورشیب که ۵ مدال طلای آسیا داشت در امارات نقره گرفت و یا سعید احمدی که نقره جهان را داشت به مدال برنز امارات دست یافت.

وی افزود: همه ملی پوشان اعزامی به امارات که موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند بابت این مقایسه ناراحت هستند. مهدی زاده که قهرمانی جهان را در کارنامه دارد با این مقایسه نادرست دل همه کاراته کاران را شکست. او بداند که یک جا تاوان این حرفهای نادرستش را می دهد.

نایب قهرمان سابق کاراته جهان با تاکید براینکه امیر مهدی زاده دوست اوست گفت: ما با هم رفاقت داریم، اما او نباید با این حرفها مدالها و تلاش های ملی پوشان را زیر سوال ببرد. یک سوال از او دارم چرا هر مسابقه ای که او اعزام می شود سطح فراکهکشانی دارد اما هر مسابقه ای که نمی رود سطحش در حد محلات است؟!!

وی ادامه داد: چرا هر زمان که امیرمهدی زاده مدال می گیرد حاصل تلاش های خودش، حمایت خانواده اش و کمک مربی اش (دباغیان) است و صحبتی از تلاش های بقیه اعضای کادر فنی، فدراسیون و بقیه ملی پوشان نمی شود؟

زیکساری با اشاره به این که امیر مهدی زاده باید مراقب حرف هایش در آستانه اعزام به مسابقات باشد گفت: هر زمان که او مدال می گیرد شرایط فرق می‌کند اما وای به روزی که او مدال نگیرد. همه ناکامی ها به غذا ندادن، ناداوری و غیره بازمی گردد.

کاپیتان تیم ملی کاراته در مسابقات آسیایی امارات گفت: به دباغیان،سرمربی تیم ملی که مربی امیرمهدی زاده از دوران کودکی بوده توصیه می کنم این قهرمان را کنترل کند و به او بگوید که با این حرفها تیم و خودش را به حاشیه نبرد.

وی گفت: من در این مدت و در مورد تغییر و تحولات و حواشی کاراته هیچ صحبتی نکرده ام و نمی کنم چرا که معتقدم الان زمان انتقاد نیست. همه باید از تیم حمایت کنیم تا در مسابقات آسیایی ژاپن بهترین نتیجه را بگیرد. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم، اما امیدوارم خود ملی پوشان هم در این زمان مراقب حرف‌هایشان باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا