دباغیان: از برگزاری جام صلح و دوستی اطلاعی ندارم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: از برگزاری تورنمنت صلح و دوستی در ارومیه هیچ اطلاعی ندارم و هنوز هیچ برنامه‌ای برای حضور تیم ملی در این تورنمنت در نظر نگرفته‌ام.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از ایسنا، یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی(کاپ ارومیه) در بخش مردان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از دوشنبه ۲۶ مرداد ماه به مدت پنج روز در ارومیه برگزار می‌شود و قرار است در این رقابتها تیمهای ملی کاراته کشوهای فرانسه، ترکیه، آذربایجان و مالزی در ایران حضور یابند.

غلامرضا دباغیان در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی ایسنا ضمن اظهار بی اطلاعی از برگزاری این تورنمنت اظهار کرد: فعلاً مشغول آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا هستم و از این تورنمنت هم خبری ندارم اما اگر قرار است در این تورنمنت تیمهایی مثل فرانسه و ترکیه حاضر باشند باتوجه به اینکه به احتمال زیاد تا اعزام ملی‌پوشان به قهرمانی آسیا در شهریورماه نتوانیم هیچ اردویی برگزار کنیم، از مسئولین فدراسیون خواهم خواست تا تیم ملی نیز در این مسابقات شرکت داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به برگزاری مرحله یازدهم اردوی تیم ملی از دیروز (شنبه) در قم گفت: از عملکرد کاراته‌کاهایم راضی هستم و روند تمرینات ملی‌پوشان را با جدیت ادامه می‌دهم و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا با قدرت ظاهر شویم و آبرومندانه نتیجه بگیریم.

او با بیان اینکه برای تیم ملی دو اردو در شمال کشور و استان کرمانشاه در نظر گرفته است، گفت: قرار بود اردویی را برای تیم ملی در اراک برگزار کنیم که شرایطش فراهم نشد و درحال حاضر استان کرمانشاه برای میزبانی از ملی‌پوشان اعلام آمادگی کرده است که تا پایان هفته جاری تمام هماهنگی‌ها در این خصوص انجام خواهد شد.

دباغیان ادامه داد: به دلیل شرایط آب‌وهوایی استانهای شمالی کشور، حتما یکی، دو اردو را نیز در این خطه برگزار خواهیم کرد تا کاراته‌کاها را با شرایط آب و هوایی مشابه ژاپن نیز آشنا سازیم.

سرمربی تیم ملی در پایان امکانات فنی و تدارکاتی قم را به نسبت تهران غیرقابل مقایسه توصیف کرد و گفت: امیدوارم حمایتهای فدراسیون و وزارت ورزش از کاراته کشور ادامه پیدا کند و تیم ملی نیز بتواند با آمادگی کامل و لازم به یوکوهامای ژاپن اعزام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا