دباغیان: کاراته کاهای معترض رفتنی شدند

نشست مشترک مسوولان فدراسیون کاراته با کاراته کاران معترض در وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه برگزار شد و طی آن مقرر گردید که این کاراته کاران با توجه به ترک بدون اجازه اردو، همچنان خارج از اردو باقی بمانند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سرمربی تیم ملی کاراته ایران بعد از این نشست به ایرنا گفت: در این نشست صحبت های خوبی در خصوص شرایط تیم ملی شد و شفاف سازی کاملی برای مسوولان داشتیم.
غلامرضا دباغیان در خصوص اینکه گفته می شود کادر فنی به خاطر اعتراض ۳ کاراته کایی که اردو را ترک کردند(سعید فرخی، موسی گنج زاده و کیوان بابان) به ورارت ورزش فراخوانده شده بود؟ گفت: به وزارت ورزش رفتیم و در خصوص مسایل کلی کاراته صحبت کردیم و رفتن این نفرات از اردو موضوعی نبود که بخواهبم چندان به آن بپردازیم.
سرمربی تیم ملی ایران در خصوص این ۳ کاراته کا اظهار داشت: آنان دیگر جایی در تیم ملی ندارند و از فدراسیون خواسته ام تا حتما جلسه کمیته انضباطی را برای رفتار غیرحرفه ای آنان برگزار کند.
دباغیان در خصوص اینکه شایع شده از سرمربیگری تیم ملی ملی استعفا کرده است؟ گفت:اگر من دباغیان هستم که استعفاء نداده ام.
وی درخصوص باب شدن اعتراض کاراته کاها گفت: من تنها چند هفته ای است که به تیم ملی آمده ام و این مساله در گذشته باب شده که من اجازه نمی دهم در تیم ملی بزرگسالان فردی بخواهد با این روش های غیرحرفه ای به ترکیب اصلی برسد.
وی افزود: تیم ملی کادرفنی دارد و فدراسیون از آن حمایت می کند و بهتر است برخی ها برای رسیدن به منافع شخصی خود دست از این اقدامات بردارند.
دباغیان عنوان کرد:درتیم ملی باید احترام متقابل وجود داشته باشد. البته این مساله را بگویم که هم اکنون تعداد زیادی کاراته کای شایسته در هر وزن برای ما تبدیل به مشکل شیرینی شده که هر کدام را خط بزنیم ناراحتی ایجاد می شود، چراکه همه خودشان را محق می دانند.
سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: برای رسیدن تیم ملی به موفقیت با فردی شوخی ندارم و اجازه نمی دهم ارزش تیم ملی را پایین بیاورند.
کادر فنی تیم ملی کاراته اواخر خرداد ماه تصمیم گرفت تا سعید فرخی، موسی گنج زاده و کیوان بابان در مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا فقط در بخش کومیته تیمی به میدان بروند که این مسئله با اعتراض این افراد مواجه شد و آنان اردو را ترک کردند.
این معترضین معتقد بودند که باید در کومیته انفرادی نیز شانس شرکت در انتخابی را داشته باشند.
این سه کاراته کا به جای آنکه اعتراض خود را به مسئولان فدراسیون کاراته و کادرفنی تیم ملی اعلام کنند از طریق رسانه ها و وزارت ورزش اقدام به طرح موضوع کردند.
درنهایت هم به درخواست وزارت ورزش آنها بار دیگر به اردوی تیم ملی بازگشتند ، اما باز هم برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی برای مربیان شرط گذاشتند که مورد موافقت قرار نگرفت.
این بار سرمربی تیم ملی که با نافرمانی این سه کاراته کا مواجه شده بود، از آنان خواست تا اردوی تیم ملی را ترک کنند.
این افراد با مراجعه به وزارت ورزش نسبت به تصمیم کادرفنی که مورد حمایت فدراسیون نیز قرار گرفته،اعتراض کرده بودند ومدیران وزارت ورزش اعضای کادر فنی و مسوولان فدراسیون را برای صحبت در این باره فراخوانده بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا