سمندر: فرایند انتخابی درست و منطقی بود، از آن دفاع می کنم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: کادر فنی قابل اعتماد و مجرب و با تجربه ای در راس تیم ملی کاراته بزرگسالان قرار دارد، من فرایند انتخابی را درست و منطقی می دانم و از آن دفاع می کنم.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، علیرضا سمندر گفت: دوره قبل اردو یک مرحله مبارزه انتخابی با حضور داوران رسمی فدراسیون در استان قم محل برپایی اردوی تیم ملی بزرگسالان برگزار شد.

وی افزود: ۳ بازیکن تیم ملی پیش از برگزاری رقابت انتخابی اردو را ترک کردند وایمان سنچولی و بهمن عسگری هم ۲ کاراته کایی بودند که بدون رقابت انتخابی با نظر سرمربی برای کومیته تیمی انتخاب شدند. در حالی که یونس نوروزی و حسین سمندر دیگر نفرات کومیته تیمی بودند که در مبارزات شرکت و انتخاب شدند.

سمندر گفت: با نگاه پدرانه فدراسیون نسبت به ۳ بازیکنی که اردوی تیم ملی را ترک کرده بودند و حواشی زیادی هم ایجاد شد از سرمربی و مربیان تیم تقاضا کردیم تا با حضور این افراد در اردو موافقت کرده و انتخابی مجددی برگزار شود.

وی تصریح کرد: با تمام شرایط و سختی ها و نیز حاشیه های به وجود آمده، متاسفانه این ۳ بازیکن از شرکت در انتخابی سرباز زدند و این بار سرمربی تیم ملی مبادرت به اخراج آنها از اردو کرد.

رئیس فدراسیون کاراته با تاکید بر اینکه ۳ بازیکن اخراج شده دنبال فرصت برای حاشیه سازی بودند، ادامه داد: فدراسیون کاراته به کادر فنی اعتماد و اعتقاد دارد و در نهایت تصمیم گیرنده نهایی کادر فنی است و باید پاسخگوباشد. با تصمیم گرفته شده و بنا به نظر کادر فنی ۳ بازیکن اخراجی جایی در اردوی تیم ملی ندارند.

سمندر در خصوص سنچولی و عسگری هم گفت: این ۲ بازیکن با نظر سرمربی انتخاب شده اند و هر تصمیمی در خصوص آنها از سوی کادر فنی گرفته شود ما هم با آن موافقت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در فدراسیون مشکل و معضلی وجود ندارد و قویاً به کارمان ادامه می دهیم، گفت: این دلگرمی به کادر فنی داده شده تا سفت و سخت به کارشان ادامه دهند و ما هم از تصمیمات آنها و نظراتشان تمام قد دفاع کرده و پشتیبانی خواهیم کرد.

سمندر گفت: گزارش تمام حواشی نیز به وزارت ورزش و به مسئولین مربوطه ارائه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا