سنچولی: نه ائتلافی در کار بوده و نه کسی فریبم داده است

ملی ‌پوش کاراته می‌گوید در جریان برگزاری مجدد انتخابی، برخلاف سخنان سرمربی تیم ملی نه ائتلافی در کار بوده و نه کسی به دنبال فریب دیگری بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، ایمان سنچولی که طی رقابتهای پرحاشیه تیم ملی کاراته برای انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا، هفته گذشته در کنار بهمن عسگری جایگزین سه کاراته‌کای معترض شده بود در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا با اشاره به اظهارات غلامرضا دباغیان گفت: من برای استاد دباغیان احترام زیادی قائلم اما اینکه ایشان می‌گوید ما (سنچولی و عسگری) در همدستی با کاراته‌کاهای معترض تشکیل ائتلاف داده‌ایم تا با فشار به کادر فنی خود را به تیم ملی تحمیل کنیم از اساس غلط است و چنین چیزی وجود نداشته است. من و عسگری نه از آقای دباغیان معذرت خواهی کرده‌ایم و نه سه ملی‌پوش معترض (سعید فرخی، موسی گنج‌زاده و کیوان بابان) ما را فریب داده‌اند.

سنچولی ادامه داد: مگر من و عسگری بچه‌ایم که کسی ما را فریب دهد؟! ما هم عاقلیم و هم بالغ و کسی برای ما تصمیم گیری نمی‌کند. آنچه که ما به آقای دباغیان و کادر فنی تیم ملی گفتیم این بود که اگر قرار است در بخش تیمی مجدداً انتخابی برگزار شود، باید عادلانه باشد، یعنی نه تنها من و عسگری و سه کاراته‌کای معترض در رقابتها حضور داشته باشند، بلکه دو کاراته‌کای دیگری هم که کنار رفته بودند بیایند و دوباره هر هفت نفر کمیته بزنند.

او با بیان اینکه در خصوص شرایط برگزاری مجدد رقابتها با سه کاراته‌کای معترض هم‌نظر بوده است، گفت: وقتی این موضوع را با آقای دباغیان درمیان گذاشتیم. ایشان بدون اینکه اجازه دهد ما حرفمان را تمام کنیم، بدون هیچ پاسخ قانع ‌کننده‌ای به ما، دستور داد از اردو خارج شویم و گفت من کاراته‌کاهای دیگری را جایگزین شما می‌کنم.

وی همچنین به صحبتهایش با علیرضا کتیرایی (مربی تیم ملی) اشاره کرد و گفت: وقتی با آقای کتیرایی درباره حوادث پیش آمده صحبت کردیم، ایشان به من و عسگری گفت که شما جوان هستید و شایستگی‌های بسیاری دارید و بهتر است خط خود را از معترضین جدا کنید و در اردوی تیم ملی بمانید.

سنچولی در پایان نیز یادآوری کرد: من و عسگری هم اکنون به دلیل تصمیم کادر فنی در اردوی تیم ملی باقی مانده‌ایم و در نهایت نیز تابع تصمیمات آنها هستیم و چنانچه بخواهند از اردو کنار برویم این کار را خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا