دباغیان: کاراته‌کاران اخراجی‌ باید به کمیته انضباطی بروند

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: گنج‌زاده، بابان و فرخی می‌خواستند با تشکیل یک ائتلاف و روی اصرار بر نظر شخصی خود در تیم ملی بمانند که به همین خاطر آنها را از تیم ملی اخراج کردیم و باید در کمیته انضباطی جواب بدهند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد دلیل لغو انتخابی روز چهارشنبه و اخراج سه ملی پوش از اردوی تیم ملی اظهار کرد: این سه نفر نامه‌ نگاری‌هایی را با وزارت ورزش و جوانان انجام داده بودند و آقای گودرزی و سجادی به خاطر روح بزرگی که داشتند می خواستند به این جوانان کمک کنند. بعد از این نامه نگاری ها مسئولان فدراسیون کاراته از ما خواستند تا موسی گنج‌زاده، سعید فرخی و کیوان بابان دوباره به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

وی افزود: ما نیز برای اینکه نشان دهیم تعامل داریم و نمی خواهیم حقی از کسی ضایع شود به خاطر رعایت عدالت بیشتر با این موضوع موافقت کردیم و آنها چند روزی نیز در تمرینات تیم ملی حضور داشتند. شب گذشته (دوشنبه) جلسه‌ای را با این سه کاراته‌کا برگزار و اعلام کردیم باید بین آنها و بهمن عسگری و ایمان سنچولی به صورت دوره‌ای روز چهارشنبه انتخابی برگزار شود تا در پایان دو نفر از آنها فیکس تیم ملی شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان با تاکید بر اینکه هدف از پذیرش مجدد این سه معترض در اردوهای تیم ملی فقط خواست مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کاراته و از بین بردن حواشی پیش آمده بود گفت: متاسفانه این دوستان با این موضوع موافقت نکردند و خواسته آنها این بود که انتخابی های قبلی تیم ملی هم باطل شود اما ما قبول نکردیم و هر سه کاراته‌کا از اردوها اخراج شدند.

وی ادامه داد: این سه نفر به سراغ ایمان سنچولی و بهمن عسگری رفتند و آنها را فریب داده و یک ائتلاف تشکیل دادند تا با ایجاد فشار روی کادر فنی بتوانند خودشان را به تیم ملی تحمیل کنند. ما هم برای انتخابی روز چهارشنبه می‌خواستیم قرعه کشی کنیم که در ابتدا این ۵ نفر قبول نکردند اما بعد از یک ساعت سنچولی و عسگری ابراز ندامت کرده و تمام جریان را گفتند.

دباغیان ادامه داد: نه تنها این سه نفر بلکه هیچ ورزشکاری نمی تواند به جای کادر فنی تصمیم گیری کند و خودش را تحمیل کند. اگر الان جلوی آنها را نگیریم که سنگ روی سنگ بند نمی شود و بعد از آن هر کسی می خواهد کار خودش را انجام دهد. این که تیم ملی نمی شود!

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان با اشاره به اینکه نظر کادر فنی درباره این سه ملی پوش به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آنها از تیم اخراج شده‌اند گفت: اکنون در فدراسیون هستم تا با مسئولان فدراسیون در همین رابطه صحبت کنم. بدون تردید این سه نفر خاطی هستند و باید در کمیته انضباطی جواب دهند. کار آنها بد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا